sammyosammy
Senior Citizen
Mä en tarvii yhtään lisää naisia.Ei se ole auton vika että olet yksin ajanut, eikä ykkösarjan bemarilla varsinkaan saa mitään naisia.
Olppu edes yritti
Mä en tarvii yhtään lisää naisia.Ei se ole auton vika että olet yksin ajanut, eikä ykkösarjan bemarilla varsinkaan saa mitään naisia.
Jaa mitä että? Sanoit vahingossa mun nimeni?Sammyosammy kun ajelee bemarilla niin se on kuin ... tota.. niinku... semmonen että... vähänniinku... Alppu... Lasol... ei nyt oikeen irtoo.
Niin totta.Ei se ole auton vika että olet yksin ajanut, eikä ykkösarjan bemarilla varsinkaan saa mitään naisia.
Moon huomannut gullin kanssa ihan saman.Pitäisi olla jokin laki, joka pakottaa autonhaltijat pesemään koslansa ainakin kerran kuussa.
Kun auto on talvella pesemättä 2-3 kuukautta, ei siitä saa kertapesulla edes puhdasta.
Ei myöskään lopustapesua.Alustapesua ei ihan joka automaatista löydykään.
Mikäs ihme se on, kun imuri on isompi kuin teidän talouden autot.:frown:Imuroin italian ihmeen.
15 minuuttia.
Ihmeen vähän oli talven aikana kertynyt soraa ja hiekkaa kabiiniin.
Eikös noissa Italian Ihmeissä ole tuo homma aika luontevaa. Pohja niin reikäinen, että sinnehän se paska kariseeImuroin italian ihmeen.
15 minuuttia.
Ihmeen vähän oli talven aikana kertynyt soraa ja hiekkaa kabiiniin.
Tämä on ollut todellakin ihme: kiesillä on ajettu kohta 70 000 km (yht. 130 000 km) ja se on toiminut pelkällä peruspesulla, öljynvaihdolla ja äänenvaimennin + takaiskarit on vaihdettu.Eikös noissa Italian Ihmeissä ole tuo homma aika luontevaa. Pohja niin reikäinen, että sinnehän se paska karisee
Onhan se nyt paljon mukavampi ajella puhtaalla pelillä.