Auto-thread (vapaan tuuninkitopikki)

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kävinpä kahta kiesiä koeponnistamassa vallan lain.
325 miinuksiksi löytyivät tuontihistoria, hieman nuhjuinen olemus sekä automaattiloota. 320:akskimypin puolesta taasen puhuivat oikeastaan kaikki muut speksit, paitsi se, että 325:ssä sai peräpään irti mutkassa.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mulla on ollut 323 Mazda. Oli upea peli. Varusteina mm. subwoofer sekä itse epoksilla kasaan liimattu syyläri.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Pikkuteillä tuo työkaveri just ajelee ja kehui ettei viime talvenakaan montaa kertaa nastarenkaita kaivannut. Eli hänellä renkaat ei kesällä niin paljoa kenties kulu, kun ei satasta juuri ajele.
Eihän niitä tilanteita montaa tule, kun nastoja kaipaisi, mutta kyllä sitä rapinaa ennemmin kuuntelee kuin lumilapiota ja hinausköyttä käyttää.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Ainiinjoo tosiaan. 325:iidessä oli vielä kitkatit talvikumeina. Mielestäni kuulostaa aika idioottivarmalta kombolta 200hv+, takaveto ja kitkatit.

burb

.
Vetomiesten kombo. Kato hanskalla paikkaa ja silleen. Ja eihän sitä kortilla ajeta, öhöhöhö. *nauraa sellaista naurua jota nauretaan liian vanhoille vitseille*

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Hoh-Hoh-Hohh-HOOO

Samalla voi hieman nojata taaksepäin, katsoa suu auki taivaalle ja taputtaa kämmenillä kaljamahaansa.

Tolerantti

Well-known member
Tuunasin ikävää harmaata autoani. Kylän rengasliikkeessä oli kesäkumikampanja, Nokian halpissarja Nordmaneja myytiin edullisesti. Eivät oikein vakuuttaneet, joten päädyin satasen kalliimpiin premiumeihin, Nokia Hakka Green. Sellaiset kinnerissä ennestäänkin olivat, sileiksi ajettuina.

Köyhdyin 400 e, 195-65-15. Kyllä kannattaa ajella peruskumeilla! Noh, toki kaarreominaisuudet eivät ole niin hyvät kuin leveillä ja matalilla. Ohjaustuntuma ei niin tarkka. Ei näytä hyvältä. Eivät päästä niin paljon melua kuin leveät ja matalat. Yks Hämäläinen saattaa yrittää sisältä ohi seuraavassa mutkassa. Mutta, parempi 400 e minun kuin kauppiaan kukkarossa!

oldez

Well-known member
Tuunasin ikävää harmaata autoani. Kylän rengasliikkeessä oli kesäkumikampanja, Nokian halpissarja Nordmaneja myytiin edullisesti. Eivät oikein vakuuttaneet, joten päädyin satasen kalliimpiin premiumeihin, Nokia Hakka Green. Sellaiset kinnerissä ennestäänkin olivat, sileiksi ajettuina.

Köyhdyin 400 e, 195-65-15. Kyllä kannattaa ajella peruskumeilla! Noh, toki kaarreominaisuudet eivät ole niin hyvät kuin leveillä ja matalilla. Ohjaustuntuma ei niin tarkka. Ei näytä hyvältä. Eivät päästä niin paljon melua kuin leveät ja matalat. Yks Hämäläinen saattaa yrittää sisältä ohi seuraavassa mutkassa. Mutta, parempi 400 e minun kuin kauppiaan kukkarossa!
Mulla on vakiokokona 205 50 17. Perkuleen kallis kumi. 215 45 17 olis vähän halvempi, mutta leveämpi rengas olisi taas ura herkemp ja ei oikein tiedä miten istuu vanteelle..

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Iähhähähähä. Yhdyssanaherkempi. ONNNEETtOhhohonhnhahtaahahhaahah xxsddDDD

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Peugeotin käsijarrua kannattaa käyttää ainoastaan paikassa, jossa ei haittaa jos se hajoaa. Esimerkiksi ruuhka-aikaan parkkihallin ainoalla ulosmenoväylällä en suosittele nykäisemään käsijarrua mäkilähtöä odotellessa. Siinä saattaa nimittäin alkaa otsasuoni pullottamaan hinauspalvelua odottessa, ja sitten painostuu vedättämään ulos flatspotit takarenkaissa.
Muistanko oikein että eikö Salonenkin ottanut aikasakkoa Ruotsin rallissa, -85 tai -86 kun 205:n käsijarru ei irrottanut.