Örfil
Guest
Olzulle ja Mrs Olzulle sujuvaa raskauvenjatkua
Jaa-a, voi olla. Mä taas oletin että Alppu on tuossa autossa...Onko Alppu tuolla veneen alla?
Aika harvinainen näky nykyään kieltämättä.Kun niistä Cherryistä oli hetki sitten puhetta
Muistaakseni kaikki 3 japsimerkkiä siirtyi etuvetoon siinä 80-luvun alussa, ne ekat 3-5v. tehdyt mallit oli tosi arkoja ruosteelle, etenkin Mazdat ja Nissanit.Aika harvinainen näky nykyään kieltämättä.
Sellainen fiilis on, että tuon aikakauden Nissanit on kadonneet liikenteestä paljon tehokkaammin kuin samanikäiset Toyotat ja Mazdat. Ehkä se syy tuossa kuvassa kukkii.
Bring it!Mä sulle puhkikuluneet takapään kaaret näytän.
Voi kun olis jäänyt vaan kaariin se ruostuminen. Lähisukulaisella irtos takapään ripustukset serrystä kesken ajon. Oli vielä hyvin pidetty siistikuntoinen yksilö päällepäin ja tekniikaltaan loistokunnossa. Oisko saanu 200mk hyvitystä kun vaihtoi uudempaan. Eipä tommosella romuraudalla/ruosteella tietty mitään arvoa enää ollut.Muistaakseni kaikki 3 japsimerkkiä siirtyi etuvetoon siinä 80-luvun alussa, ne ekat 3-5v. tehdyt mallit oli tosi arkoja ruosteelle, etenkin Mazdat ja Nissanit.
Takapään kaaret ym. tuntui olevan tosi nopeesti puhki, edessä kesti hieman paremmin.
Tärkeintä kuitenkin oli saada markkoja eikä euroja.Voi kun olis jäänyt vaan kaariin se ruostuminen. Lähisukulaisella irtos takapään ripustukset serrystä kesken ajon. Oli vielä hyvin pidetty siistikuntoinen yksilö päällepäin ja tekniikaltaan loistokunnossa. Oisko saanu 200mk hyvitystä kun vaihtoi uudempaan. Eipä tommosella romuraudalla/ruosteella tietty mitään arvoa enää ollut.
Viisari värähti.Tärkeintä kuitenkin oli saada markkoja eikä euroja.
Kop.Jos tämä pitää paikkansa, niin iso peukku:thumbup:
Muistelen ongelmia olleen ja nurinaa julkisesta terveydenhuollosta.
Guardian: Neljä uutta autoyhtiötä jäi kiinni päästökikkailusta
Neljä uutta autoyhtiötä on jäänyt kiinni päästökikkailusta, kertoo brittilehti Guardian.
LUE MYÖS
Volkswagenilta hurja lupaus: Korjaamme huijausautot 2016 vuoden loppuun mennessä
Lehden mukaan Mercedez-Benzin, Hondan, Mazdan ja Mitsubishin dieselautot päästävät ilmaan enemmän päästöjä maantiellä kuin laboratoriotesteissä.
Guardianin mukaan Hondan joidenkin automallien typpioksidipäästöt ovat maantieolosuhteissa kuusi kertaa suurempia kuin viranomaisrajat. Joidenkin nelivetojen päästöt ylittivät rajat jopa 20-kertaisesti.
Brittilehden tiedoista uutisoi Suomessa Taloussanomat.
Dieselautojen päästöt nousivat otsikoihin Volkswagenin jäätyä kiinni autoissa olevasta, päästömittauksia vääristelevästä tietokoneohjelmasta. Guardian kertoi viime viikolla epäilyistä, että myös muiden muassa Renaultin, Nissanin, Hyundain, Citroenin ja Volvon joidenkin dieselautojen päästöt ovat käytännön ajotilanteissa isommat kuin testeissä.
Lähde: The Guardian
Vedäppä mulkvisti vittu päähäs!Tärkeintä kuitenkin oli saada markkoja eikä euroja.
Mäkinen, ota iisisti Kuosm@sen kukka se k@unein kukk@.Vedäppä mulkvisti vittu päähäs!
Itseppä epäilen, kuten jo aiemmin epäilin, että kaikki ovat huijanneet. Näin ollen tulokset automerkkien kesken ovat suhteellisesti vertailtavissa huijattuna ja myös oikeilla tuloksilla.Folkkari saa seuraa.