oldez
Well-known member
- Liittynyt
- 14.3.2003
- Viestit
- 19491
Silestone renkaiden luulisi olevan aika kovat.Perjantaiksi sain huoltoajan. Samalla vaihtuu Silestonet Continentaleiksi.
Silestone renkaiden luulisi olevan aika kovat.Perjantaiksi sain huoltoajan. Samalla vaihtuu Silestonet Continentaleiksi.
Mäkin yleensä tankkaan aina pari litraa suoraan maahan ettei olen mikään "viher"Seuraava autoni tuskin lie mikään "viher"diesel.
>5 sylinteriä, neliveto ja automaatti. Siitä lähdetään.
Ekoilusta puheenollen: Kaveri vaihtoi diesel-volkkarin 911:een Porscheen. Työmatkat lyhenivät oleellisesti, joten autovalinnan suhteenkin tuli uusia vapauksia.Mäkin yleensä tankkaan aina pari litraa suoraan maahan ettei olen mikään "viher"
Paljon saa vettä virrata jokilaaksossa ennenkuin hankin tuollaisen työkalun elämänhalun kuoppaamiseen.Hommaa se Opel Zafira nyt ihan suosiolla. Ja tinkaa turvaistuin kaupanpäälle :thumbup:
Ehkä ne 10v ja yli ikäiset sumuvalowagonit on siirtyny sinne. Ei kyllä ole pariin vuoteen xenonithalogeeniumpiohinväläyttelijäurpojakaan näkyny.Etusumuvalourpoja bongattu laajalti. Pienet sokaisut pitkillä urpojen silmään.
Haarasen Kepan Camel Trophy Lantikassa oli 90-luvun alkupuoliskolla ihan helvetisti valoja.Itsehän käytän auton valoja vain siksi, että kanssaliikkujia vituttaisi tien päällä.
Kepa taisi olla autokatsastuspiireissä tunnettu varsin valovoimaisena jätkänkynttilänä.Haarasen Kepan Camel Trophy Lantikassa oli 90-luvun alkupuoliskolla ihan helvetisti valoja.
Niitä sojotti eteenpäin tiivis rivistö sekä katolta että keulasta. 100 w polttimoitakin kuulemma lampuissa kyti. Sairas määrä kandelaa lähti joka tapauksessa halkomaan isänmaamme ilmatilaa, kun räppäs kaikki tulille.
Kepa hassutteli vastaantulijoiden kustannuksella ajamalla pelkillä parkeilla yöhämärissä. Kun vastaantulija muistutti kaukovalovilkulla, että "valot päälle", huusi Kepa lantikan ruorissa "TULEE!" ja tämäytti kilowatilla vastapalloon.
Saatto siinä ote Sunnyn ohjauspyörästä hetkeksi vähän tiukentua.
Ford huoltokoulutusmateriaalissa mainitaan lämmitettävän tuulilasin energiankulutukseksi 1000 w.Siinä on tullut ihan laturijarrutus peliin, kun on imaistu tuhat wattia tavaraa tuutista. Varmaan auto hidastui ainakin perstuntumalla.
Vanhan liiton tekijämiehet kuulemma irrottivat talvella takavetoautoistaan jäähdytyspuhaltimen siipipyöränkin, jotta kulutus pienenisi.Ei varmaan nykyautoissa. Mulla oli aikanaan Ford Granada 3.0 V6 ja siinä sitä mukaa kun kytki sähkölaitteita päälle, persanturilla kyllä huomas kun tuli kitkaa housun ja penkin väliin eli auto hidastui hieman. Tätä ihan porukalla tutkittiin ja todettiin näin käyvän.
Joskus kun oli bensa vähissä, ajoin autolla kaikki valot, radio ja tuuletuslaite pois päältä, jotta säästi 0.001 l/100 km.