Tuossa ehdotuksessa ongelmana on huulista pärskähtävän syljen mahdollinen jäätyminen tuulilasin sisäpintaan.Moottoriäänetkin kannattaa päristellä itse, niin ei kulu polttoaineen energiaa siihen.
Kuva niin vääristynyt, että luulisi olevan jostain X5:sta.Oli miesystävällä asiallinen kinneri kojeajossa, Bemari 520d touring. Oli vaan vissiin njahkasisustus tehty norsunpersenjahasta, kun haisi pierulle.
Erottuuko tuo kuskien erektio paljain silmin sisälle saakka vai käytätkö kiikareita?Naapuristossani asuu myöskin vastaavia bemarin tuunaajaurpoja.
Hiovat aina kahdestaan tuossa parkkipaikalla coupebemmiensä kusisia lasikuitupuskureita munat pystyssä ja melko täydellä varmuudella, heti ulkopuolisten katseiden välttäessä hinkkaavat toisiaan hanuriin.
Joillain korjaamoillahan taitaa saada S-etukortilla bonuksia.Ottakaa kantaa.
Saa myös ploplop-pisteitä, muttei sekäettä.Joillain korjaamoillahan taitaa saada S-etukortilla bonuksia.
Mulla on Discraft Avenger SS.Bongasin tuossa äskettäin yhteisen työkoneen sivuhistoriasta työkaverittareni mahdollisia autohankintoja. Hää oli mm. hakenut myytäviä vaihtoehtoja seuraavista automerkeistä ja malleista, yleisimmät haut ensin mainiten: Chrysler PT Cruiser, Dodge Avenger, Dodge Caliber, Chrysler Sebring ja Chrysler 300.
Mitäpä mieltä F1-forumin arvoisat autotietäjät ovat ym. merkeistä ja malleista? Tuleeko mahdolliselle uusjenkkiauton ostajalle ostajalle auvoista autoilua, vai tuskaista tienkuluttamista? Niin budjettinsa näytti olevan noin 6000 eurua. Sillä irtoaa noin karkeasti laskien kymmenvuotias Chrysler tai Dodge. Toki monesta muuttujasta riippuen.
Ottakaa kantaa.
Hyvällä tuurilla voi mennä jopa katsastuksesta läpi.Bongasin tuossa äskettäin yhteisen työkoneen sivuhistoriasta työkaverittareni mahdollisia autohankintoja. Hää oli mm. hakenut myytäviä vaihtoehtoja seuraavista automerkeistä ja malleista, yleisimmät haut ensin mainiten: Chrysler PT Cruiser, Dodge Avenger, Dodge Caliber, Chrysler Sebring ja Chrysler 300.
Mitäpä mieltä F1-forumin arvoisat autotietäjät ovat ym. merkeistä ja malleista? Tuleeko mahdolliselle uusjenkkiauton ostajalle ostajalle auvoista autoilua, vai tuskaista tienkuluttamista? Niin budjettinsa näytti olevan noin 6000 eurua. Sillä irtoaa noin karkeasti laskien kymmenvuotias Chrysler tai Dodge. Toki monesta muuttujasta riippuen.
Ottakaa kantaa.
Oli sitä mieltä, että jos mä häntä oikeasti vihaan, niin osta Multipla.
Poikani, joka on nyt autokoulussa, haaveilee vaikka millaisista tykeistä ensiautoksi. Sanoin että eiköhän joku Fiat Brava vois olla hyvä ekaksi autoksi? Oli sitä mieltä, että jos mä häntä oikeasti vihaan, niin osta Multipla.