kouvotsvoni
Banjottu
Entisten heilojen nimet yliviivattuina.Ja lapsen nimi ja syntymävuosi kanssa, jotta muistaa nekin tärkeät seikat.:ahem:
Entisten heilojen nimet yliviivattuina.Ja lapsen nimi ja syntymävuosi kanssa, jotta muistaa nekin tärkeät seikat.:ahem:
Rookie mistake. Pitää aina olla samannimisen kanssa.:ahem:Entisten heilojen nimet yliviivattuina.
Ollapa noinkin yksilöllinen.Tatuloikaa yksilölliset tribaali käteen ja perhonen alaselkään.
Uimalasit naamalle ja rallikypärä päähän niin erottuu vaikka Ocua ajaiski.Jos sitä pitää niin yksilöllistä olla, niin laittakaapa vaikka sulka hattuun.
Totta. Ja uskomattoman monien mieli pahoittuu kun auto on valtavirrasta poikkeava esim. korimallin tai värin suhteen. Vaikka olisi edullisempi kuin ne myyntitilastojen kärkimallit.Omat rahansa käyttää mielellään sellaiseen autoon jonka haluaa.
Paitsi jos moni muukin on halunnut ja rahansa käyttänyt ihan samanlaiseen autoon?Omat rahansa käyttää mielellään sellaiseen autoon jonka haluaa.
Olen ryhtynyt yhä enenevissä määrin ajattelemaan, että seuraava kulkupelini on mahdollisesti kuvassa esitetyn mukainen Jeep Renegade Trailhawk, neliveto-automaagi ja väriltään oranssi.Totta. Ja uskomattoman monien mieli pahoittuu kun auto on valtavirrasta poikkeava esim. korimallin tai värin suhteen.
Omalla kohdallani sillä on merkitystä.Paitsi jos moni muukin on halunnut ja rahansa käyttänyt ihan samanlaiseen autoon?
Mulla on kaksi Renegadea, oranssi fusion-muovilla ja punainen lucid-muovilla.:ahem:Olen ryhtynyt yhä enenevissä määrin ajattelemaan, että seuraava kulkupelini on mahdollisesti kuvassa esitetyn mukainen Jeep Renegade Trailhawk, neliveto-automaagi ja väriltään oranssi.
Tää on tasan oikein!Omalla kohdallani sillä on merkitystä.
En halua pukeutua samanlaiseen tuulipukuun kuin naapurin Pertti.
Aijjai! Toi harrastus sopii yhteen mun tulevan auton kanssa!Mulla on kaksi Renegadea, oranssi fusion-muovilla ja punainen lucid-muovilla.:ahem:
https://www.discnation.com/images/P/ldd-renegadeair-l.jpg
Entä jos sen nimi on esim. Albert?Ja että fantasioi seksuaalisista aktiviteeteista lähikaupan kassan kanssa.
Paitti jos sen nimi on Risto.
Se on ihan OK!Entä jos sen nimi on esim. Albert?
Yks kaveri pyysi kysymään.
Jes! Mahtavaa, mä lähdenkin täst...Se on ihan OK!
Yksi kaveri pyysi vastaamaan.
Albert sano, että tuu äkkiä!!Jes! Mahtavaa, mä lähdenkin täst...
Tai siis, mä kerron kaverille.
Erinomaisen järkeviä sanoja.Omat rahansa käyttää mielellään sellaiseen autoon jonka haluaa.
Luin väärin.Omat rahansa käyttää mielellään sellaiseen naiseen jonka haluaa.