Lämpötolppa on hieno sana.Golfihan hurahti lähes kahden viikon käyttämättömyyden jälkeen täysin kylmiltään (en siis omaa edes lämpötolppaa) käyntiin kuin mikäkin mutta minuutin päästä alkoikin kojelaudassa vilkkua öljyvalo ja "STOP!! Oldruck motor aus"- tekstit. Hetken hätäännyin mutta sitten googlasin saksan sanakirjasta, että lienee öljy vähissä vaikka öljytikku toista väittikin. Lisäsin kuitenkin litkua ihan kunnolla koneeseen ja gougougou.
En katsonut videoita.Saksalainen komedienne Martina Hill.]
Minä hehkutan Japanin korkseaa oria jokaisella sanallani.Tuskin lieni hehkutusta vaativa moottorityyppi kyseessä.
Euroopan komissio julkilausui viime vuoden helmikuussa, ettei Suomessa käytössä olevaa lainsäädäntöä ja käytäntöä ole saatettu ajan tasalle koskien toisissa EU-maissa rekisteröityjen vuokra- ja leasingautojen verokohtelua.
Et huomioinut lihavoitua kohtaa.Ei muuta kuin Etelä-Helsinkiin liisarifirmaa pystyyn.Koodi:Euroopan komissio julkilausui viime vuoden helmikuussa, ettei Suomessa käytössä olevaa lainsäädäntöä ja käytäntöä ole saatettu ajan tasalle koskien [B]toisissa[/B] EU-maissa rekisteröityjen vuokra- ja leasingautojen verokohtelua.
Eikös me jo porukalla onniteltu yhdestä, onko niitä tullut lisää...?Perheen pääluku kasvanut siihen malliin että isompaa tarvitsisi..
Giftpitt!Matxissahan meillä on varsinainen myrkkymuna.
Kesis on toinen. Upea.Tässä nyt kun olen rapian kuukauden ajellut kitkarenkailla, olen oivaltanut niiden olevan todella hieno keksintö.
Tuommonen 105 hevosvoimainen perheauto tuntuu jumalauta ihan vimosen päälle 600 hevosvoimaiselta Ferrarilta kun nilkkaa saa oikaista korkeinaan millin kerrallaan säilyttääkseen pidon kiihdtyksissä ja joka ikisessä risteyksessä saa auton halutessaan, tai joskus haluamattaankin nelipyöräluisuun.
Hauskaa touhua!
Ennen tätä talvea olin eläissäni saanut autossa ABS:t nakuttamaan korkeintaan viisi kertaa. Se on sama määrä, jonka vähintään nakuttavat nyt jokaisella ajokerralla.
Upea rengas Suomen oloihin. Kitka.
No ei vaan rouvan mukana tuli 3 kossia vähän kuin kaupan tekijäisinä.Eikös me jo porukalla onniteltu yhdestä, onko niitä tullut lisää...?
Onnittelut jos niin on, tietenkin. :thumbup:
Tai muutenkan olla tekemisissä naisten kanssa, paitsi jos välttämätöntä, niin puhelimitse.Aika hyvin silti hahmolta, joka vielä kymmenisen vuotta sitten oli kovasti sitä mieltä ettei aio missään nimessä koskaan hankkia lapsia.