Auto-thread (vapaan tuuninkitopikki)

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Takavetokuskin kamelin selkä katkeaa kun aamulla jurnuttaa edestakaisin autolla 10minuuttia kolattua pihaa loivaan ylämäkeen, ennenkuin saa auton tieverkoston puolelle. Tieverkoston puolelle päästyä auto jäi vielä tasaiselle paikalleen kiinni 10cm irtolumeen. Pääsin liikkeelle omin avuin pienen heijauksen jälkeen.

Jämsästä löytyi kiinnostava vaihtis automallista, jonka nimim. pöhkis tuntenee kohtuu hyvin.
Onko se nettihuutoukaupan kautta Balzhikselle ajautunut rellu päätyny Jämsääniään??

Itse jahkasin yön yli tuon eilen mainitsemani autokaupan kanssa. Ei olisi kannattanut koska joku mui osti sen saatana.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Itse jahkasin yön yli tuon eilen mainitsemani autokaupan kanssa. Ei olisi kannattanut koska joku mui osti sen saatana.
Takavetoiset menevät näillä keleillä kuin kuumille kiville. Sama juttu oli, kun pari talvea sitten yritettiin, siis Team 107, ostaa meille Sierraa talvitreenausautoksi kun normaali ratalajiharjoittelu ei onnistu. Jokainen oli ehtinyt aina mennä ennen kuin ehdittiin paikan päälle, yksi Taunus vielä myös.

Sue_me

Well-known member
Tuohan on loistava vinkki. Melkein jo arvaan.
Kyllä.

Onko se nettihuutoukaupan kautta Balzhikselle ajautunut rellu päätyny Jämsääniään??

Ei ole rellu tämä vaan japsi.

Osta hyvä BMW talviautoksi. Toimii hyvin tasamaalla, auratuilla ja sulilla teillä.

ettelbruck

Well-known member
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Oli muuten 30v sitten kaamea yhdistelmä "72-mallinen Toyota Carina ja senaikaiset kitkarenkaat. Jääkelillä juuttui kiinni alamäkeenkin. Kaverilla menikin talvi lähinnä kävellessä ja Carina sai maata hangessa kunnes tiet sulivat.
Nyt oon kitkoilla pärjännyt hyvin neljä talvea, ainoana poikkeuksena Jämsän jäiset tiet 2013 helmikuussa. Sai edetä aivan naurettavan hiljaa ja silti pelotti.

Sue_me

Well-known member
Oli muuten 30v sitten kaamea yhdistelmä "72-mallinen Toyota Carina ja senaikaiset kitkarenkaat. Jääkelillä juuttui kiinni alamäkeenkin. Kaverilla menikin talvi lähinnä kävellessä ja Carina sai maata hangessa kunnes tiet sulivat.
Nyt oon kitkoilla pärjännyt hyvin neljä talvea, ainoana poikkeuksena Jämsän jäiset tiet 2013 helmikuussa. Sai edetä aivan naurettavan hiljaa ja silti pelotti.
Olisitpa kokenut 2015 helmikuun näillä kulmilla.

Silloin olivat ainoat kerrat kun on tullut turvauduttua bussikyytiin oman auton sijaan kelin takia. Tiet olivat niin vaarallisessa kunnossa syvine polanteineen.

BudLightJaguar

Well-known member
Sijainti
Salo
Tänään sitten akku aloitti irtisanomisaikansa. Yhteisymmärryksessä lähtö tapahtuu heti. Enkä ole täällä ainoa akkuasiakas.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Tuossa on Suimelle The Talviauto. Manuaalina tai automaattina. On samalla kyseisen merkin luotettavin malli evö.
Ainoa auto TM:n historiassa, joka on saanut ajettavuudesta täyden kympin kolmessa kategoriassa:
Kaupunkiajo 10, Maantieajo 10, Maastoajo 10.

Olen omistanut. Toimii.
Polanne tai auravalli, aina naurattaa.

BudLightJaguar

Well-known member
Sijainti
Salo
Brittiautolta voisi odottaa runsasta pajotuksen tarvetta. Ilmeisesti ei teikäläisen yksilö tipahtanut maanantai-luokkaan?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kävin tänään kiertelemässä autopuulaakeja tässä lähitienoolla.

On sitä monenlaista sankaria siinä ammatissa. Vain parista firmasta löytyi mieleinen peli, mutta kummastakaan ei kaupoille päästy. Toisessa jäi mietityyttämään onko riittävän mieleinen peli kun on vanhempaa korimallia kun mihin tähtään ja toisessa oli väliraha niin posketon, että oksat pois. Hieman kun oli ylihintainen heidän autonsa niin arveli ottaa vahingon takaisin ja haalia minun kiesin sisään polkuhinnalla. En ryhtynyt kauppataseen paikkaajaksi.

Jossain puulaakeissa toivotettiin oitis hyvää päivänjatkoa kun kävi ilmi ettei mieleistä peliä hallissa ole. Toisissa taas koitettiin epätoivon vimmalla tarjota ihan mitä sattuu tilalle.

Vaan ei ollut hukkareissu lain. Yhden firman sälli halusi käydä ajamassa autoani ja unohti sinne lumiharjan. Sellaistapa minulla ei vielä ole itseasiassa ollutkaan.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Autoverkkokaupan synnyttämä mielikuva - kuluttajalle edullisesta tavasta vaihtaa kulkuneuvoaan - ei nyt ihan täyttänyt mielikuvan synnyttämiä odotuksia.
Olisit vaan ostanut auton heiltä. Niin olisivat saaneet rahaa laittaa myymälään valot päälle, eivätkä olisi joutuneet tyrkyttämään minulle 325:n korvaajaksi 20 vuotta vanhaa Golffia.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Olisit vaan ostanut auton heiltä. Niin olisivat saaneet rahaa laittaa myymälään valot päälle, eivätkä olisi joutuneet tyrkyttämään minulle 325:n korvaajaksi 20 vuotta vanhaa Golffia.
Ai se kaverini Golf jo siellä. Osti 650:ymmenellä. Kerran vaan kolautettu päin Kaarisiltaa ja puolet sisuskaluista vaihdettu (romutusautoista nykäistyihin).

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
No nyt on itselläkin autokuumetta, vaikka tuskin ainakaan vielä alkuvuodesta olen vaihtamassa autoa. Aiemmin tuli kuolattua edellisen korimallin Audi A3:sta ja VW Golfia, mutta nyt on ruvennut kiinnostamaan hybridiversio Toyota Yariksesta. Käytettyjen hybridi-Yaristen hinnat tosin näyttävät olevan sitä tasoa tällä hetkellä, että pitäisi saada tingattua vähäsen hinnasta pois ja saada nykyisestä autosta vaihdossa kohtuullisesti, jotta olisin valmis vaihtamaan. Saatan kuitenkin käydä mielenkiinnosta koeajamassa huomenna, jos ehdin ja jaksan.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Hetken aikaa kävin jo varsin kuumana että olisin ostanut kakkosautoksi Audi A5 Sportback 2.0TFSI multitronic automaatti (joku olikohan vm 2009 vai 2010) mutta olikin perkule vihreä eikä musta vaikka kuvista ensin niin katsoin. Ois ollut kyllä kilkkeet kohdillaan.
Ois voinu sen sitten antaa vanhimmalle kossille autoksi kun muuttaa pois kotoa (se menee ens syksynä seiskaluokalle).
Mutta että vihreä auto? Ei hitto.
Eikä se edes ollut quattro.
Audi ilman quattro lätkää? Täh?

Hartsa76

Well-known member
Kyllä.

Ei ole rellu tämä vaan japsi.

Osta hyvä BMW talviautoksi. Toimii hyvin tasamaalla, auratuilla ja sulilla teillä.
Osta itsellesi seuraavaksi autoksi Subaru WRX STI ja saat siiviilikäyttöön tehdyn nelivetoisen ralliauton.

jjv

Arschloch
Ois voinu sen sitten antaa vanhimmalle kossille autoksi kun muuttaa pois kotoa (se menee ens syksynä seiskaluokalle).
Se onkin syytä varmistaa hyvissä ajoin ettei kossi luuhi nurkissa vielä kolmekymppisenäkin.