Albert Oil
Hippi ja juntti
Kyllä mä tyydyn niihin miljooniin. Ei tässä nyt kohtuuton tarvitse olla.
Swift on hauska peli lähiliikenne-/taajamasukkuloinnissa. Etenkin talvella. Pitkää siivua sillä ei tuuppaa Erkkikään. Vapaasti hengittävällä 1.2 litraisella myllyllä on tietysti puutteensa, mutta kyllä sekin kierroksilla ( 4000 -> ) liikkuu välttävästi.Huomenna olisi Suzuki Swift mahdollisesti koeajovuorossa.
Eikö muuten huomaa huohottavansa? :wink:Kuvauksesta päätellen huohotin jäässä. Talviauto viimeisen päälle
Noita vähän pohdiskelin. Tosin jos 25km sivu työmatkan kärsii ajella niin eiköhän se piisaa.Swift on hauska peli lähiliikenne-/taajamasukkuloinnissa. Etenkin talvella. Pitkää siivua sillä ei tuuppaa Erkkikään. Vapaasti hengittävällä 1.2 litraisella myllyllä on tietysti puutteensa, mutta kyllä sekin kierroksilla ( 4000 -> ) liikkuu välttävästi.
Samat huomiot koskee Panda 4X4:ää.
Matkatavaratila on molemmissa samaa kokoluokkaa: ei ole.
Käyttökulut mitättömät.
Matka katkeaa jollei huohota.Eikö muuten huomaa huohottavansa? :wink:
Diesel -Bemmi lähti käyntiin perinteisen huoltovaloshown kera.Niin lähti diesel -Audi käyntiin 28 asteen pakkasessa ilman lämmityksiä.
Kyllähän semmoinen traktori käyntiin lähtee, mutta suattaapihan se hyytyäkin. T: Oli nuorna kylmä odotella metsätaipaleella puoli tuntia Diesel 100-tököttilähetystä.Niin lähti diesel -Audi käyntiin 28 asteen pakkasessa ilman lämmityksiä.
Kuvauksesta päätellen huohotin jäässä. Talviauto viimeisen päälle
Täh? No oonhan mä monta kertaa moisen tehnyt.Nostan hattua vilpittömästi jos ukko töräyttää talvikelissä Nokialle fillarilla.
En ole pitänyt asiasta tarkkaa kirjaa. Anteeksi.Täh? No oonhan mä monta kertaa moisen tehnyt.
25 km on piis of keik.Noita vähän pohdiskelin. Tosin jos 25km sivu työmatkan kärsii ajella niin eiköhän se piisaa.
.
No se oli Sportback, sitä ei lasketa hei!Terveisin nimimerkki Kateellinen panettelija.
Oli Suzuki jo myyty kun kävin koeajolla, koeajoluvan tehnyt myyjä ei vain tiennyt tätä. No, tulipahan koettua Swiftin ominaisuudet: Aika kippana maantiellä mutta kylillä soiva peli.25 km on piis of keik.
Pitkä siivu tarkoittaa esim Jämsääniäänistä Kuopioon.