mustakaari
"Se on juurikin näin"
Audi lähetti kutsun ajelemaan erilaisilla quattroilla. Radalle. Kuulostaa helvetin tylsältä.
Mä voin uhrautua, jos sua ei hotsita. Ja ketäpä hotsittais.Audi lähetti kutsun ajelemaan erilaisilla quattroilla. Radalle. Kuulostaa helvetin tylsältä.
Niinpä. Mieluummin lämmittää makaronilaatikkoa mikrossa, laittaa ketsuppia päälle ja ottaa kuvan tänne foorumille.Mä voin uhrautua, jos sua ei hotsita. Ja ketäpä hotsittais.
Ehkä Siperiassa asuessa tämä pätisi. Itselläni on nyt ollut kolme talvea Webastolla varustettu auto. Ongelmia kieltämättä Webaston akkuun liittyen on nyt kolmantena talvena liittynyt, kun ei aina ole käyntiin lisälämmitin lähtenyt. Tosin tuosta ei varsinaista haittaa ole koitunut, kun auto on kovimmillakin pakkasilla kuitenkin kerrasta aina käyntiin lähtenyt.Mä olen huomannut, että vaikka Webasto/Eberi on hemmetin hyvä vermes, niin niiden vikaantumisherkkyys on jotain aivan käsittämätöntä.
Ikimaailmassa en laittais autoon pelkkää Webastoa, lohkolämppäri ehdottomasti sen kaveriksi.
Kyllä, se Webasto/Eberi on tosi hyvä lisävaruste mutta juurikin tuon luotettavuuden takia en pelkästään siihen luottais.
Bemmistä tipahti vielä ohjaustehostin pois linjoilta viimeisellä ajokerrallaKaupat tehty. Mikäli vaunu mennyt leimalta läpi, nouto tänään iltapäivästä.
Siitä harvinaiset kaupat kohdallani, että kauppa maksaa minulle välirahaa. Eikä toisinpäin kuin yleensä.
Talven kylmimpänä päivänä olikin vielä hyvä nauttia bemmin dieselin hienoudesta.
Auto kyllä lähtee käyntiin aina, mutta äänimaailma kylmässä moottorissa on mielenkiintoinen.
Autoilun kulut alenevat vuodessa ~1100e halvempien verojen ja vakuutusten muodossa.
Mulla Anjoviksessa vastaavat 658€/v. ja 236€/v., vähän halvemmalta tuntuu taas ton oman koslan kulut
Omassa superkasko+liikennevakuutus 772€/vuodessa, ajoneuvovero 155€.
Omassa Aatu-Nelosessa näytti menevän veroihin ~665€ ja vakuutuksiin menee noin 900€/vuosi (pari lisäoptiota ruksittuna jotka maksaa noin 200€/vuosi).Mulla Anjoviksessa vastaavat 658€/v. ja 236€/v., vähän halvemmalta tuntuu taas ton oman koslan kulut
Tokihan tuolla hinnalla saa kaskovakuutuksen.Bemari, bentsiini.
Vakuutus 271 euroa, verosta 262,80 euroa.
Nythän tämä alkoi kuulostamaan halvalta :thumbup:
Tällä kaavallahan tämä menee.Mitä nyt pari päivää ajellut iljanteisilla, polanteisilla teillä, ei vajaavetoiseen ole enää paluuta.
Vanhat kitkikset alla ja silti meno vakaata.
Vahva nyökytys. Se vakaus minkä hyvä neliveto tuo...on vaan. Muistaa vaan että pitää pystyä pysähtymään.Tällä kaavallahan tämä menee.
Ne jotka ovat omistaneet ylivedon eivät halua enää palata kärsimään vajaavetoisilla.
Joilla ei nelivetokokemusta ole, ovat useammin vahvasti sitä mieltä, ettei nelivedosta ole juurikaan iloa tai ainakaan konkreettista hyötyä.