Auto-thread (vapaan tuuninkitopikki)

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Koska *premium ja korkeampi hinta*
Älä knoukkis jeesustele. Ota vaikka eturengas pois molemmista ja katso miten non kumpainenkin rakennettu.

Seatit on opiskelijapopikien märkiä unia, Skodat järjellä ajattelevien inssien. Koska "ovat rakennettuja sen ja sen pohjalevylle, samoja autoja".

Juu, näin on :ahem:

nese

Well-known member
Seat on mun mielestä ihan oikeesti ainakin nuoria puoleensa vetävä merkki ja oikeastaan ainut tuotemerkki, josta olen kiinnostunut mainonnan kautta. Elikäs tästä kiinnostuksesta on vastuussa Jaime Alguersuari, joka on hiton cool jätkä.

Sue_me

Well-known member
Töikaverin uudessa A4:ssa on ohjauksessa "pykälä" joka lienee perua kaistavahdin tms. toimintahäiriöstä/softaviasta. Ohjauksen komponentteja on vaihdettu vailla tulosta, ainoa mitä ei ole pajotettu, on tietokone.

Noissahan auto ohjailee tarvittaessa itse sähköisen ohjaustehostimen kautta jos auto meinaa ajautua ulos ajoradalta.

Knoukka

Well-known member
Kyllä sun täytyy. Jos aiemmin mainittuja haluat verrata.

(Puuttuu muuten Knoukan virallinen linkkikokoelma muiden automerkkien vikalistoista. Eiku, niitähän ei ole?)
Että ihan täytyy! Apua sentäs ny.

Valistahan nyt kun asianosainen tunnut olevan, että ootteko te audistit syntyjään noin herkkänahkaisia vai hierooko se Audilla ajo sen hipiän? No, helppo teitä on kyllä kiusata. Liian helppo.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
No okei, oli siinä Audilla ajamisessa vähän eroa Seatiin verrattuna. Esim. Kaivokadun valoissa kun tööttäsin ja näytin keskisormea Postikadulta keltaisilla tulleelle, risteyksen keskelle jonottamaan jääneelle Sprintteri-kuskille, niin olihan se eri fiilis Audin ratista näin tehdä kuin Seatin.

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Valistahan nyt kun asianosainen tunnut olevan, että ootteko te audistit syntyjään noin herkkänahkaisia vai hierooko se Audilla ajo sen hipiän? No, helppo teitä on kyllä kiusata. Liian helppo.
En tosiaan osaa sanoa tuleeko se Audi ostettua useimmiten herkkänahkaisten toimesta kuin muidenkaan. Omalla kohdalla sitä herkkänahkaisuutta on kyllä rakentanut matkan varrella useampikin automerkki; joku jenkki, yks ranskis, saksalaisia muutamassakin merkissä. Hirveän vaikea sanoa, mikä noista sen herkkänahkaisuuden synnytti.

Tai onko se sitten herkkänahkaisuutta lain jos ei jaksa kommentteja asioista mistä kommentoija ei tajua mitään saati omaa kokemusta minkään vertaa. Vähän kuin jos minä alkaisin tietämään kaiken intervallijuoksuista?

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
No okei, oli siinä Audilla ajamisessa vähän eroa Seatiin verrattuna. Esim. Kaivokadun valoissa kun tööttäsin ja näytin keskisormea Postikadulta keltaisilla tulleelle, risteyksen keskelle jonottamaan jääneelle Sprintteri-kuskille, niin olihan se eri fiilis Audin ratista näin tehdä kuin Seatin.
Jos ajot rajoittuu Makkaratalon kiertämiseen niin kehotan unohtamaan niin Diudin kuin Espanjan ihmeen ajotuntumineen ja ostamaan polkupyörän. Säästyneillä rahoilla voi sitten vaikka ostaa Myllyyn kausikortin ja aloittaa juoksuharrastuksen?

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Jos ajot rajoittuu Makkaratalon kiertämiseen niin kehotan unohtamaan niin Diudin kuin Espanjan ihmeen ajotuntumineen ja ostamaan polkupyörän. Säästyneillä rahoilla voi sitten vaikka ostaa Myllyyn kausikortin ja aloittaa juoksuharrastuksen?
:D Miten sulla noin niinku muuten menee? Se ranskalainen autoko noin nahkan herkisti ja huumorintajun söi? Olen minäkin ranskalaiseen autoon sortunut, ja vielä kaksi kertaa.

Ja kiitos kysymästä, juoksemaan alan taas kun lääkäri antaa luvan että polvi kestää.

Kaivokadulta ei muuten saa kääntyä vasemmalle Manskulle, eikä Mannerheimintieltä vasemmalle Aleksille.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Paras koskaan kuulemani autotuuninki on Avensiksen takapenkkien uudelleensisustus muussatuilla chilipähkinöillä. :)

Knoukka

Well-known member
Juu, toki. Siis olen täsmälleen sitä mieltä, että autot pitää ottaa tunteella jos vain voi. Ja jarnalla tottavitussa!

Mut tohon Seatin ja Audin vertailuun niin luulisin, että isoimmat erot muualla kuin siellä alustassa ja ripustuksissa? Kyllä kai se on Audin fit and finish se mikä tekee audista Audin. Siinähän on normiautoista aivan ykkönen.

Makuasioita taas ulkonäöt ja mun silmissä nää uudet Seatit kyllä vie voiton Audista. Ei Audit rumiakaan ole, mutta tää uusin muotokieli jotenkin liian geneeristä ja tylsää. Ei varmuudella erota malleja toisistaan kuin vasta peräpeilin merkinnöistä.