Auto-thread (vapaan tuuninkitopikki)

jjv

Arschloch
Varsin persoonallinen ja helposti tunnistettava muotoilu on kyseessä.
Ihana auto.

Josta jäikin vaivaamaan mikä automainos se oli joskus 90-luvulla, jossa naisääni hoki ärsyttävällä äänellä vuorotellen auton merkkiä ja "iiiiihana"?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Ihana auto.

Josta jäikin vaivaamaan mikä automainos se oli joskus 90-luvulla, jossa naisääni hoki ärsyttävällä äänellä vuorotellen auton merkkiä ja "iiiiihana"?
En tiedä, mutta toivottavasti selviää piakkoin koska tahdon ostaa kyseisen automerkin valmistaman ajoneuvon. Makso mitä makso.

jjv

Arschloch
Ihana auto.

Muistinpas, mutta eihän tuossa sanota sen olevan ihana. Oiskohan tosta joku myöhempi versio, koska en kai mä nyt hitto muista tv-mainosta jonka esitysaikana oon ollu 5-vuotias.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Muistinpas, mutta eihän tuossa sanota sen olevan ihana. Oiskohan tosta joku myöhempi versio, koska en kai mä nyt hitto muista tv-mainosta jonka esitysaikana oon ollu 5-vuotias.
No siinäpä vasta pläjäys! Oletettavasti tuo mainos oli suuresti myötävaikuttamassa Neuvostoliiton hajoamiseen.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Ostaessa oli jo tiedossa, että uusi avain tarttee hankkia ja takaluukun kaasuvaimentimet tohon kesäautoon. :)
Josko sitä tänään tahi huomenna viittis mennä moiset hankkimaan tonne Autos Marcokselle.

Suomessa maksaa tiedustelun mukaan avain 178 euroa + koodaus. Jännityksellä odotan mitä täällä. Lukituksen aukaisu toimii kaukosäädöllä, mutta lukitusnappi avaimessa/piirilevyssä on rikkoontunut.
Tehdasuudet kaasuvaimentimet sais Englannista ebaysta 27 punnalla (32 eurolla) pari mutta pyytävätten 29 puntaa (34,6 euroa) postikuluja! :eek!::eek:

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Eilen tuli talouteemme kolmas auto. Rupee olemaan ongelmia noitten kesärenkaitten säilyttämisen kanssa.