OoPee
Nuori ikäisekseen
Eiks se oo kaikkialla noin?Eikös Olavi Perkiömäki kertonut joskus, että Itävallassa ois vähän sama suhtautuminen kuin Espanjassa ja Suomessa, eli että esim. oman maan ruoka on sitä parasta?
Eiks se oo kaikkialla noin?Eikös Olavi Perkiömäki kertonut joskus, että Itävallassa ois vähän sama suhtautuminen kuin Espanjassa ja Suomessa, eli että esim. oman maan ruoka on sitä parasta?
Joo, lienee :tongue:Oopeella lienee päinvastaisia kokemuksia
Oho, jätkä näytti kieltä! Ei kai siin sit mitään! Suoraa puhetta!Joo, lienee :tongue:
Kohta aletaan jännäämään mikä sitten on Rockef...Runskin neloisauto ja hankitaanko se ennen vai jälkeen PääsiäisenNyt on kiikarissa C2 VTR, 1,6-litrasella koneella ja kaikilla varusteilla mitä siihen on ostaessa saanut, mm. Sensodrive-loota, sadetunnistimet, korisarja, kaksvärisisustus, aluvanteet jne. jne. Väri musta, maalipinta virheetön.
Jos se on vielä myymättä huomenna, niin eiköhän sitä vakavasti tule mietittyä jos sen ostais.
Ei tuu nelosautoa enää. On vanhasta kalustosta luovuttu aikamoisen hyvin täälläKohta aletaan jännäämään mikä sitten on Rockef...Runskin neloisauto ja hankitaanko se ennen vai jälkeen Pääsiäisen
Mitämitä:eek!: enkö mä saakaan jaggea omaan käyttööni viikoksiRacer X: tää autonosto on tavallaan sunkin intresseissä Minkä sitten ostankin, se on se auto jolla sä sitä Audia sitten etsit kun tulet tänne
Et, vaan SitikanMitämitä:eek!: enkö mä saakaan jaggea omaan käyttööni viikoksi
Ooksaa menossa pohjoisnavalle?Nyt alkaa auto olla valmis reissua varten. Määräaikaishuolto suoritettu (tosin 4000km etuajassa), kytkin rempattu, pissapoika täytetty Lasolilla, renkaisiin lisätty ilmaa, vaihdoin uudet Valeon sulat, jäähdyttimen aukko peitetty, tuulilasi pesty ja hydrofobinen pinta lasiin (ei voi kuin suositella). Vielä huomenna tankki täyteen ProDieseliä ja akku lataukseen niin matka voi alkaa.
Mä ajattelin EtelänapaaOoksaa menossa pohjoisnavalle?
Napapiirille.Ooksaa menossa pohjoisnavalle?
Monikin.Mikä mikä ihmeen auto on Corsicaa rumempi?