oldez
Well-known member
Ihan hyvin.Janis Joplinin psykedeelinen Porsche huutokaupataan
Enää kuuluu kysymys, kuinkahan usein tähti itse mahtoi olla ajokunnossa?
Ihan hyvin.Janis Joplinin psykedeelinen Porsche huutokaupataan
Eikö Joplin halunnut kuitenkin ensisijaisesti mersun?Janis Joplinin psykedeelinen Porsche huutokaupataan
Ihan normipäivä, ei mitnIhan hyvin.
Samaa tuumasin viime syksynä lähes vastaavin speksein ja 350nm myötä.Ainiinjoo tosiaan. 325:iidessä oli vielä kitkatit talvikumeina. Mielestäni kuulostaa aika idioottivarmalta kombolta 200hv+, takaveto ja kitkatit.
Kai kävit puhaltamassa, ennenkuin kankkusessa istuit rattiin?Kankkusen käsillä selvittiin.
Anelihan tuo Mersua tykönsä loordilta, liekö sitten kuitenkaan ikinä saanut.Eikö Joplin halunnut kuitenkin ensisijaisesti mersun?
Suureen puhelimeen ainakin.Kai kävit puhaltamassa, ennenkuin kankkusessa istuit rattiin?
Erään suuren suomalaisen ruokavalmistajan edustajat joutuivat aikoinaan ottamaan firman auton käyttöön ja sellaisella diilillä, että palkka pysyi samana, mutta auton verotusarvo sisältyi palkkaan eikä siis nostanut sitä, kuten yleensä.Meidän yks myyntimies näkyi viimeks ajelevan työsuhdepassatin sijaan VW Lupolla. Ja äijä on kaksmetrinen. En tiiä ajoiko takapenkiltä ja onko edustusautot vaihtunu 'mopoautoihin' mut huvittavalta näytti.
Aika vanha sijaisauto.Se on tietysti joillekin firmoille imagon kanssa tarkkaa että myyntimies kurvaa pihaan mahdollisimman vähäpäästöisellä autolla.
Veikkaisin tuon Lupon olleen kuitenkin sijaisauto.
Niinno liisareiden sijaisautot tulisi olla samaa kokoluokkaa.Se on tietysti joillekin firmoille imagon kanssa tarkkaa että myyntimies kurvaa pihaan mahdollisimman vähäpäästöisellä autolla.
Veikkaisin tuon Lupon olleen kuitenkin sijaisauto.
Kupla.Olikohan se Lupo. Mikä volkkarin pienin malli nykyään on? Onks niillä joku Poloa pienempi?
TT.Onks niillä joku Poloa pienempi?
Olikohan se Lupo. Mikä volkkarin pienin malli nykyään on? Onks niillä joku Poloa pienempi?