kouvotsvoni
Banjottu
Niin nekin vielä tietty.:thumbup:Micael sanoi:Taloudellisen ja turvallisuuden lisäksi ne erinomaiset ajo-ominaisuudet sekä kesällä että talvella.
Niin nekin vielä tietty.:thumbup:Micael sanoi:Taloudellisen ja turvallisuuden lisäksi ne erinomaiset ajo-ominaisuudet sekä kesällä että talvella.
Ehkäpä siksi koska noilla automerkeillä ei ole oikeasti mitään merkitystä 99,99%:in elämään.pendellstock sanoi:Vaikea uskoa, että oikeastioikeasti edes tuulipukukansa äänestää vulvan sellaisten merkkien kuin vaikkapa Ferrari tai Bentley ohitse arvostetuimmaksi automerkiksi. Tai voihan se olla jos kaikki volvistit on aktivoituneet äänestämään taksitolppia myöten..
Ai mää vai?Matxi sanoi:Muista sitten tärkein eli tulet meille kertomaan mihin autoon päädyit niin voimme sitten haukkua hankintasi maan rakoon (sinne jasulaisen seuraksi)!!
:ahem: :ahem: :ahem: :ahem: :ahem:
Hienon näköinen auto. Tavaratila dm³ min. 325 hieman tökkäisee. :frown:Micael sanoi:Ei varmaankan yhtään hassumpi valinta olis Peugeot 207 SW
http://www.peugeot.fi/main.cfm?p=29578&a=29590&m=54#
307 Wagonissa näyttäis olevan 520Miguel sanoi:http://www.peugeot.fi/main.cfm?p=29578&a=29590&m=47 ois myös kiinnostava, mutta Tavaratila dm³ min. 430 mietityttää. Tavaratila tuntuu pieneltä.
Takatilaan sais yhden lisäpenkkirivistön. Auto näyttää vain sellaiselta lihankuljetuslaatikolta verrattuna 407:aan.Micael sanoi:307 Wagonissa näyttäis olevan 520
Tilaa tuntuu riittävän. :ahem:Micael sanoi:
Noin minäkin ajattelin.pendellstock sanoi:Tota mitähän siellä on taas marjatoilta ja perteiltä katugalluppina kyselty :alppu:
Vaikea uskoa, että oikeastioikeasti edes tuulipukukansa äänestää vulvan sellaisten merkkien kuin vaikkapa Ferrari tai Bentley ohitse arvostetuimmaksi automerkiksi. Tai voihan se olla jos kaikki volvistit on aktivoituneet äänestämään taksitolppia myöten..
Toihan on aika pitkälle sama auto, kuin Peugeot 4007 ja Citroen C-Crosser.Miguel sanoi:Mitsun Outlander näytti aika hienolta peliltä.
Käytettyä Bemaria en suosittele missään tapauksessa. Kolme on ollut eikä hyviä kokemuksia yhdestäkään. Kallita pitää, hyviä ajaa vain kesäkelillä, mutta talvella aika onneton varsinkin huonoissa keleissä.pendellstock sanoi:Kyllä elämästä saa nauttia, myös ratin takana(yllättävän paljon viettää muuten keskiverto duunarikin autossa elämästään) ja siksi itse en ostaisi mossea tai micraa(no se on vain yksi syy). No,toiset tykkää syödä kaurapuuroa joka aterialla (tulee halvemmaksi ja käy ruuasta).
Pitääkö sen olla siis ihan uusi auto? Huomatan, että uusi auto menettää, sillä hetkellä kun ajat sen liikkeestä ulos (tai tarkemmin ottaen ostat sen) halvimpienkin autojen kohdalla arvostaan tuhansia euroja.
Meneekö BMW:n 500 sarja (esim e39-korimalli) yli? Tai 300-sarja(tosin siinä on aika pienet tilat jo..)?
530d kulkee jo nokivasaraksikin riittävästi.
Joo kyllähän ne maksaa aika hulppeasti kiitos Suomen autoveron, vuodesta 1956 (piti olla muuten väliaikainen kokeilu). Itsellä oli 5 vuotta v8 BMW,jonka toin pari vuotta vanhana käytettynä Saksasta. Päästelin sillä 140 tkm ilman mitään murheita (akku meni vaihtoon jossain vaiheessa,ja öljyt tietysti ). Mun mielestä se toimi talvellakin hyvin kun on elektroniikat auttamassa(ei jääty kiinni koskaan), takavedon käytös on jotenkin paremmin ennakoitavissa ja hallittavissa kuin etuvedon, joka pyrkii vain puskemaan.Micael sanoi:Käytettyä Bemaria en suosittele missään tapauksessa. Kolme on ollut eikä hyviä kokemuksia yhdestäkään. Kallita pitää, hyviä ajaa vain kesäkelillä, mutta talvella aika onneton varsinkin huonoissa keleissä.
Uudet taas suhteettoman kalliita.
Focuksesta kokemusta: Jotenkin tunnoton talvella, ei kuulu suosikkeihini.pendellstock sanoi:Joo kyllähän ne maksaa aika hulppeasti kiitos Suomen autoveron, vuodesta 1956 (piti olla muuten väliaikainen kokeilu). Itsellä oli 5 vuotta v8 BMW,jonka toin pari vuotta vanhana käytettynä Saksasta. Päästelin sillä 140 tkm ilman mitään murheita (akku meni vaihtoon jossain vaiheessa,ja öljyt tietysti ). Mun mielestä se toimi talvellakin hyvin kun on elektroniikat auttamassa(ei jääty kiinni koskaan), takavedon käytös on jotenkin paremmin ennakoitavissa ja hallittavissa kuin etuvedon, joka pyrkii vain puskemaan.
Mites,ootko Focus st:tä käynyt kokeilemassa? Tosin siinä ei kyllä ole kovin paljon tilaa tavaroille sitten.. Se on kuulema hintaisekseen varsin ajettava auto. Kone on se volvon 2,5 litrainen turbo.