Ai oliks se Lolo.. minen niistä tiedä kato..Otto Hokkanen sanoi:Tai ehkä jopa Lolo?
Ai oliks se Lolo.. minen niistä tiedä kato..Otto Hokkanen sanoi:Tai ehkä jopa Lolo?
F1:n muoto puhtaimmillaan, McLaren MP4-1 (joskin viereinen Brabham on minun silmääni paremman näköinen väritykseltään, ehkä muotoilultaankin):Tomacu sanoi:Kyllä on komeita värityksiä ja vielä kauniimpia autoja, kun joka nurkkaan ei ole ängetty jotain härpäkkeitä toistensa päälle.
Mielestäni tuo ankannokalta näyttävä keula on ruma. Saman vuosikymmenen lopulle kun mennään, niin aletaan olla lähellä. Toki Ferrari 412T2 taitaa olla se tyylikkäin edelleen.WebSlave sanoi:F1:n muoto puhtaimmillaan, McLaren MP4-1 (joskin viereinen Brabham on minun silmääni paremman näköinen väritykseltään, ehkä muotoilultaankin):
http://www.bruce-mclaren.com/supporters_photo_gallery/photo_gallery/dsc00363.jpg
McLarenille on tuntunut tulleen perinteeksi käyttää talvitesteissä oranssia. Näinhän se oli Marlboron poistuttua, niin seuraavissa talvitesteissä oli oranssi McLaren. Viimeksi McLarenin kisavärityksenä oranssi on ollut vuonna 1971.Partsi sanoi:Mc Larenillahan oli 2005 kauden alla oranssia väriä tarjolla. Itse petyin kun kauden alussa sitten palattiin perinteiseen harmaaseen. Mutta olikos se 1996 kauden alussa kun auto oli oranssi ensimmäisissä vapaissa, mutta sitten väri
muuttuikin harmaaksi. Joku pitkäksi venynyt sponsorineuvotteluko lienee ollut takana?