Kylläpähän se väri muutettiin Mallun toivomuksesta että "näyttää tv:ssä paremmalta" :dunno: Tuskinpa lähetystekniikalla on sen kanssa mitään tekemistä.McHaka sanoi:En sitten tiedä onko sponsoroinnilla tuon Ferrarin värimuutoksen kanssa mitään tekemistä, mutta "virallinen totuushan" kertoisi sen johtuvan siitä, että uusi näyttää televisiossa paremmalta.
Mutta mitä tapahtuukaan nyt, kun on siirrytty digiaikaan? Kun kamerat, lähetysketju ja vastaanottimet ovat digitaalisia ja näytöt vaihtuvat nestekide-, plasma-, OLED- ja/tai FED-/SED-tekniikkaan, niin väritys joudutaan ehkä uusimaan jälleen.
Eli tammikuussa selviää auton ulkonäkö. Odotettavaahan on, että punainen-väri lisääntyy autossa. Se kun on Vodafonen väri. Mutta tuskin hopea häviää minnekään. Sillä välillä on väläytelty, että lähitulevaisuudessa DaimlerChrysler hankkisi omistusoikeuttaan McLarenista lisää ja näin nimi muuttuisi mahdollisesti Mercedes-Benziksi. Ja MB:n oma F1-talli silloin aikanaanhan tunnettiin lempinimellä 'Hopeanuoli'.McLarenin uusi ilme julki tammikuussa
Formula ykkösissä kilpaileva McLaren-talli on ilmoittanut julkistavansa ensi kauden ilmeensä tammikuun puolivälissä Valencian radalla.
McLarenilla on luvassa ensi kaudeksi muutoksia, sillä tallin pääsponsoriksi tulee aikaisemmin Ferrari-tallia tukenut kansainvälinen puhelinoperaattori Vodafone.
Myös tallin kuljettajarintamalla tapahtuu ensi kaudella muutoksia, kun Kimi Räikkönen siirtyy Ferrarille ja Fernando Alonso tulee Renault-tallista McLarenille. Tallin toinen ensi kauden kisakuljettajista on vielä nimeämättä.
(MTV3)
Veikkaisin, että suunnilleen samanlainen kuin tänä vuonna Monacossa, valkoisten hanskojen kera.hurjapäätön sanoi:Minkäköhän näköinen on muuten Kimin kypärä kaudella 2007-->?
Voi, olla: Löysin tän kimistuff.com:in forumeilta:Jeeves sanoi:Veikkaisin, että suunnilleen samanlainen kuin tänä vuonna Monacossa, valkoisten hanskojen kera.
Porttilan Laki sanoi:YLÖS!
Brabham BT50 (Vuodelta 1982)
Yksinkertaiset värit, mutta upea. Juuri nuo BMW:n "munuaiset" tekevät autosta todella komean.
Tyrrell 026 (Vuodelta 1998)
Tyrrellin autot ovat olleet vähän jokavärisiä. Alussa ne oli sinisiä, viimeiset vuodet valkoisia. Siinä välissä oli paljon eri värejä (Vihreätä ja mustaa). Ehkäpä nämä sininen ja valkoinen ovat kuitenkin ne Tyrrellin värit. Hienoin Tyrrell varmaan joidenkin teidän mielestä on vuoden 1995, sen takia koska silloin oli Nokia sponsorina. Mutta mielestäni tämä viimeinen Tyrrell oli hienoin. Valkoista ja mustaa, lisäksi hillitysti tuommoista räikeänvihreätä. Lisäksi näytti vähäsen olevan sitä sinistäkin (Vihreiden viivojen vieressä ja joissakin sponsoreissa). Varsin hyvin tuo vihreä sopi autoon siksi, koska Takagin kypärä oli juuri vihreä.
BAR 001 (Vuodelta 1999)
Tämmöisinä ne esiteltiin, mutta FIA kielsi. Autojen piti olla samanväriset. Erikoinen ratkaisu BAR:lta ajattaa eri värisiä autoja, mutta olisi ollut siistiä jollakin tavalla. BAR teki kompromissin ja lopulta heidän auton toinen puoli oli 555-sininen ja toinen Lucky Strike-punavalkoinen. Upeannäköinen auto siitäkin tuli. Harmi, että vuoden 1999 jälkeen BAR:n ulkonäkö muuttui tylsäksi. Toisaalta kilpailukyky nousi tuon vuoden jälkeen reippaasti.
BAR 006 (Kiina 2004)
Kiinassa BAR (& Honda) mainostivat 555-tupakkatuotetta. Tulee mieleen Subaru. Mutta tätä väritystä ei kisassakaan Kiinassa käytetty, vaan se oli pelkän kolmosauton väri. Kisoissa auto oli normaaliin tapaan Kiinassa valkoinen, mutta punaisen Lucky Strike-mainosten tilalta siniset 555-tarrat.
Tiedoksi sullekin, että tuo vika kuva on pienoismalleista.Porttilan Laki sanoi:Renault RS10 (Vuodelta 1979)
Comebackinsa jälkeen Renault on tunnettu sinisestä ja keltaisesta väristä. Näin ei aina ollut. 70/80-luvulla kun Renault'lla oli viimeksi oma talli, oli tallin väritys erilainen. Oli keltaista, mustaa ja valkoista. Autoissa luki isolla RENAULT ja ELF. Voi kun, nykyisinkin Renault olisi tälläisellä värityksellä. Ehkäpä ensi vuonna? Vaikka ei tuossa nykyisessä värityksessäkään mitään erityisesti vikaa ole.
Renault RE30B (Vuodelta 1982)
Pahoittelen kuvan huonoa laatua.
Renault RE40 (Vuodelta 1983)
Tähän väliin on pistettävä vähän off-topicia. Ranskalaisille on ollut tärkeätä olla kokonaan fransmannitalli, ainakin ennen. Ei ehkä nykyisin. Ranskalainen talli: Ranskalainen moottori, ranskalainen sponsori(t) ja ranskalaiset kuljettajat. Nykyisin ei näytä olevan niin tärkeältä, kun ranskalaisten kuljettajien määrä tällä hetkellä on nolla.
Renault RE60 (Vuodelta 1985)
Renault RE60(B):n jälkeen saimme tallina heittää hyvästit Renault'lle vuonna 1985. Sen jälkeen Renault haali menestystä moottorinantajana (Williams, Benetton). Renault teki 00-luvulla comebackin ostaessaan Benettonin. Nyt on Renault tallinakin vihdoin hankkinut mestaruuksia, mutta väritys ei ole enää sama. Mahdollisesti joku päivänä olisi.
Stewart SF1 (Vuodelta 1997)
Stewart-Fordin taival jäi kolmeen vuoteen. Sen korvasi Jaguar. Valkoinen on yleensä melko tylsä vaihtoehto väriksi, mutta Stewartit olivat onnistuneita värityksessä. Suurimmaksi osaksi johtuu varmasti noista skottiruuduista, jotka menevät autossa. Jokainen Stewart oli väritykseltään lähes samanlaisia, tosin ensimmäisenä vuonna Fordin sininen logo oli paljon pienempi autossa kun viimeisinä vuosina.
Jaguar R1 (Vuodelta 2000)
Kun kuultiin, että Jaguar korvaa Stewartin, tuskin kukaan osasi odottaa muuta väritystä kuin tummanvihreätä. Jaguarit olivat hienoja. Jaguarin logo komisti isona. Mutta ehkä ensimmäisen vuoden Jaguar oli hienoin, koska valkoisen määrä oli vähiten siinä.
Jaguar R4 (Vuodelta 2003)
R4:han oli Monacossa koristeltu pinkillä jaguaarilla:
Seuraavana vuonna Monacossa Jaguar oli jälleen erikoisväreissä. Nyt he mainostivat Ocean's Twelve-leffaa ja autossa oli enemmän punaista, kuin tavallisesti. Perinnehän jatkui, kun talli muuttui Red Bulliksi.
2005: Red Bull mainostaa Star Wars III-leffaa
Ja 2006 Red Bull mainosti Superman Returns-leffaa, mutta en löytänyt autosta hyvää kuvaa. Saa nähdä mikä elokuva on ensi vuonna.
Mitäs sekin muka haittaa?formulastara sanoi:Tiedoksi sullekin, että tuo vika kuva on pienoismalleista.
Mun mielestä asia on niin, että mitä vähemmän ihmisille syötetään hevonpaskaa, niin sen parempi.JuuZa sanoi:Mitäs sekin muka haittaa?
Missä vaiheessa tuossa on väitetty että kyseessä olisi oikea auto? Missä kohtaa on ylipäätään vaadittu että kuvien täytyy olla oikeista autoista? Missä kohtaa siis on syötetty hevonpaskaa? Vielä kun threadin avauspostauksessakin on käytetty pienoismallin kuvaa niin jää kieltämättä ymmärtämättä tuon kuittailusi pointti.formulastara sanoi:Mun mielestä asia on niin, että mitä vähemmän ihmisille syötetään hevonpaskaa, niin sen parempi.