Tähän asti nähdyn perusteella rankkaisin aerodynamiikat luokkiin
1: Sauber, Renault
2: Ferrari, McLaren
3: Toyota, Williams
-Toyotassa on otettu niin varman päälle kuin vain voi ottaa, pisteille varmaan pääsevät välillä
-Williamsissa on kokeiltu vähän uutta, mutta viimeistely ei näytä oikein dynaamiselta, keskikastia parempaan ei edellytyksiä
-Ferrarin perinteisen ponttooniperiaatteen yhteensopivuus härpäkkeettömyyteen ja uuteen takasiipeen epäilyttää, lievä pettymys, luultavasti aiempaa vikurampi ajettava (hyvä Kimille), mutta nopeus riittänee silti hyökkäämiseen
-Sauber ei ole kovinkaan ihmeellinen, mutta määrätietoisen ja perustellun näköinen luomus, lähellä kärkeä varmasti, jopa voittotaisteluun
-Renaultilla on haettu rohkeasti uusia suuntia, ja luultavasti onnistuttu ainakin jossain määrin, eiköhän Alonso tällä voita jotain
-McLarenilla on pistetty auto päällisin puolin uusiksi, elementtejä löytyy vuosikymmenen takaa, erikoisesti korotettu auto. Intuitio ei vakuuta, mutta McLaren on silti aina vaarallinen