Bobakki
@f1hog
Ei kai se nyt ihan tuosta vaan ollut, talli taisteli olemassaolostaan historiansa viimeisen kymmenvuotisen.Eddie Rickenbacker sanoi:Samaten Tyrrellin annettiin kuihtua tuosta vaan.
Olisihan tuossa vielä kaksi tallia niin Toyotalla kuin Renaultillakin. Ja Fordin paluu Volvo-merkillä olisi myös vähintäänkin erikoista. Mitä tulee uusiin tehdastalleihin ihan oikeassa maailmassa, niin Porsche on hankkinut määräävän aseman Volkswagen Groupista ja olisikin mielenkiintoista nähdä saksalaiset mukana jollain urheiluautobrandeistaan, niitähän riittää.Jason Voorhees sanoi:Muuten hyvä lista paitsi että Fiat tuskin rupeaa panostamaan kolmeen talliin.
Mitä tulee yksityistalleihin noin laajemmin, niin kuuluisien nimien (Lotus, Brabham, Tyrrell...) säilyminen sarjassa on minusta ollut aikas yhdentekevää sen jälkeen, kun henkilö niiden taustalta on poistunut. Olennaista olisi saada mukaan uusia yrittäjiä, jotka kykenisivät hankkimaan tallilleen samanlaisen aseman kuin edellä mainitut aikanaan. Pelkästään autotehtaiden varaan rakennettu sarja on kuitenkin varsin hankalassa asemassa jatkuvuutensa suhteen. McLarenin liittäminen tuohon listaan on varsin erikoista, se kun ei ole Dennisin aikana ollut yksityistalli "Porsche"-ajan jälkeen kuin vuonna 1993.
Viimeksi muokattu: