Charlie
Elämän jakojäännös
Vaikka nimimerkkini olikin tuossa vähän typotettu ja osoitteestakin oli vain vanha postinumero oikein, ruusut tulivat silti perille, kiitoksia.Avis Rent A Car
Vetokuja 1
01610 Vantaa
Vaikka nimimerkkini olikin tuossa vähän typotettu ja osoitteestakin oli vain vanha postinumero oikein, ruusut tulivat silti perille, kiitoksia.Avis Rent A Car
Vetokuja 1
01610 Vantaa
Jees. Samasta automerkistä täälläkin kyse. Muutenkin koko tekstisi allekirjoittaisin myös. Täsmälleen nuo fiilikset ja kokemukset.Saman huomion tein minäkin kun ostin nykyisen Volvoni ja ihmettelin kesärenkaat alle vaihdettuani että miten auton käytös muuttui todella omituiseksi ja "epävolvomaiseksi".
Erikoista. Xantiassa nuo eivät lopettaneet palamista juuri muuten kuin auton sammuttamalla. Taisin kertaalleen vaihtaa 60 000 kilsan aikana. H7 tuntuu olevan huomattavasti heikkolaatuisempi keksintö.Hondassa on ollut repsikan puoleinen ajovalo pimeänä jo viikon.
Ei haittaa menoa kesäkelillä, vaihdan kun jaksan.
H1:iä palaa kuin liukuhihnalta -> ei jaksa koko aikaa viettää konepellin alla.
Saman huomion tein minäkin kun ostin nykyisen Volvoni ja ihmettelin kesärenkaat alle vaihdettuani että miten auton käytös muuttui todella omituiseksi ja "epävolvomaiseksi". Eli auto veteli urissa todella paljon ja jopa tiehen maalatut hieman koholla olevat viivat saivat välillä ohjauksen tempomaan ihan ihmeellisesti. Volvothan on yleensä juuri sellaisia että menevät isolla tiellä junamaisen suoraan ja tämä kiemurteli kuin käärme. Renkaissa oli pintaa sen verran että ei olisi tarvinnut vielä vaihtaa, ja eivät olleet mitkään kiinalaiset pingpongit vaan Pirellit, mutta ne oli aika korkeat ja kapeat. Koska talvirenkailla en huomannut ajettavuudessa mitään omituista niin arvelin että syy täytyy olla renkaissa, joten vaihtelin ensimmäiseksi uudet vähän leveämmät ja matalammat renkaat ja ajettavuus muuttui ihan täydellisesti. Nämäkin renkaat halpis-GT:t mutta silti ajettavuus ihan toista luokkaa kuin noissa kapeammissa Pirelleissä. En tiedä miten edellinen omistaja oli ensinnäkin päätynyt ostamaan nuo vääränkokoiset renkaat ja miten hän on sietänyt tuollaista ajettavuutta, mutta näköjään tosiaan kannattaa uskoa siihen mikä on valmistajan suositus rengaskooksi.
Report bad post!Ett silleen!!!!!1
Minkä paineen?Tehtaan ohjekirja sanoo, että paineen pitäisi olla 4,1 baria. Olenko aina ajanut väärillä paineilla? Vissiin.
Liekö verenpaine. Tai voi se silmänpainekin olla.Minkä paineen?
Tire pressure. Varatire pressure 2.Minkä paineen?
Ahtimen.Minkä paineen?
Mikä on auton alkuperäinen rengaskoko? Se varmaan ratkaisee eikä se, mitkä joku Göran on siihen alle laittanut.Mulla on näköjään varsin erilainen kokemus auton renkaista.
Tilasin vuonna 2016 tuontiauton Ruotsista. Auton saatuani totesin sen olevan aivan ok, renkaita lukuunottamattata.
Ko. renkaat olivat 245/45/17-koon merkkirenkaat, joiden merkkiä en muista. Helevetin uraherkät ja äänekkäät. Ei kuitenkaan mikään halpamerkki.
Nykyään ajan GoodYearin 225/55 17-koon renkailla. Ajotuntuma on täysin erilainen kun matalammilla ja leveämmillä renkailla. Tunnokas ja mukava. Eikä vetele urissa. Äänekkäähköt kuitekin, mutta ei helvetin.
Ei kai Corsicaan bareja laiteta. PSI:llähän ne jenkkilässä täyttävät renkaat.Tire pressure. Varatire pressure 2.
Olen ollut PSA:n baarissa.Ei kai Corsicaan bareja laiteta. PSI:llähän ne jenkkilässä täyttävät renkaat.