Sam
Muumipappa
Juu, syytä olla varovainen, ettei jää pää vetävän käteen.Enpä ole kyllä konsanaan ajanut mitään tehokasta nelikkoa. Tehottomissa kopperoissa se on aivan sama mistä päästä ja monella renkaalla vetää.
Juu, syytä olla varovainen, ettei jää pää vetävän käteen.Enpä ole kyllä konsanaan ajanut mitään tehokasta nelikkoa. Tehottomissa kopperoissa se on aivan sama mistä päästä ja monella renkaalla vetää.
Jjusban tulee aina nelivedolla kaupungilta kotiin.
Taidat itse tulla otsanahkaa rypistelemällä.Jjusban tulee aina nelivedolla kaupungilta kotiin.
Jollei ole korjaamolla.Osta nelikko-BX, saat säätyvän maavarankin sinne mökkitien tarpeisiin :thumbup:
Siellähän sitä maavaraa vasta saakin säädeltyä. Paitsi jos on nosturin sijaan rasvamonttu.Jollei ole korjaamolla.
Rasvamonttu sulla on housuissas.Siellähän sitä maavaraa vasta saakin säädeltyä. Paitsi jos on nosturin sijaan rasvamonttu.
Onko sulla rahaa? Tai oikeestaan kuinka paljon...siis autoon ajattelit laittaa, kun ensin Alpulle se viitoinen on luovutettu?Neliveto tekisi mieli ostaa.
Kyse ei ollut siitä, etteikö saisi paikata, vaan siitä, kannattaako. Tuo reikä oli aivan kulutuspinnan reunassa ennen renkaan kylkeä. Kohdassa, jossa rengas elää aika paljon kaarreajossa.Eihän noita saisi edes paikata jos on mennyt syjrästä/kulmasta rikki.
Ei se ole sama.Enpä ole kyllä konsanaan ajanut mitään tehokasta nelikkoa. Tehottomissa kopperoissa se on aivan sama mistä päästä ja monella renkaalla vetää.
Nyt joku niilo tulee inisemään ettei niitä saa koneessa pestä.Kappas vaan. Olipa iloinen yllätys havaita, että rouvan työsuhde-eduilla saa pesut puoleen hintaan. Volvolle vähän parempaa Seppälää ja kallein pesu mitä löytyi.
Varmaan parempana pysyisi jos aina pesisi käsin ja se on ihan mukavaakin hommaa, mutta eipä ole mahdollisuutta siihen kotona, enkä ole vaivautunut selvittämään onko mitään tsi-pesuhallia lähistöllä olemassa.
Tämän hinnanalennuksen selvittyä en myöskään vaivaudu.
Entisessä työpaikassa muuan uuvatti pesi oman työsuhdeautonsa aina käsin kotipihassa, että arvo säilyisi korkeampana. Huoltsikkapesu olisi ollut ilmaista ja kotipihassa maksoi lystin itse. Homman toki kruunasi fakta, että auto oli yliteipattu.
Entisessä työpaikassa muuan uuvatti pesi oman työsuhdeautonsa aina käsin kotipihassa, että arvo säilyisi korkeampana. Huoltsikkapesu olisi ollut ilmaista ja kotipihassa maksoi lystin itse. Homman toki kruunasi fakta, että auto oli yliteipattu.
Heh. Mä käyn dussen koeajamassa kohta. Dacia. Se on sellainen auto, minkä voisi ostaa. Kallis ei ole ja kulkee kuin rasvattu.Octavia farkku DSG tuli ajoon. Bensakone.