Örfil
Guest
Mutta ehkä Allanin öljyn sekaan kaatama hiekka saa tyytyväisen asiakkaan palaamaan koneremontin merkeissä?
Suunnilleen näin.(Käsittääksenihän Alppu tarvitsee autoa vain ajaakseen sen katsastukseen ja sieltä pois)
Tuoko oli selityksesi, kun jätit lipun leimaamatta, kutale!Yritin mutta siinä bussissa oli kuulemma leimaa jäljellä.
Vai olisko pää irtoamassa ja vispailee hartialta toiselle, aiheuttaen mielikuvan koko auton vatkaamisesta?Kuskin tyrävyö se poikki on.
Olihan siellä vasemmasta eturenkaasta vyö tai pari poikki. Vaihtasko tänään vai huomenna kesänakit? Houkuttelis siirtää moinen homma työajalle, kun on niin tympeetä touhua ettei viittis ilmaseksi tehdä.Kuskin tyrävyö se poikki on.
Aika vanhat. Edellisen omistajan "kakkossetti", joka ollu asuntoauton renkaina. Eli lähinnä varastoituna ties kuinka monta vuotta. Neljä talvee ite ajoin ja olin kahden vaiheilla jo syksyllä, että ostanko uudet. Välillä tulee ajettua isolla kuormalla kehnoissa olosuhteissa, liekkö sillä sitte vaikutusta.OHHOH! Kuinka vanhat kumit ne oli?
Mazda 6:uutosessa on ollut aina jotain puoleensavetävää. Komea kärri. Kolmosen ja kolmekakskolmosen olen omistanut. Kutonen on vasta tulossa. Joskus.Seuraava autoni saattaa olla toinen japsi Subarun jälkeen.
Mazda 6 dieselinä (2.0 tai 2.2) kiinnostaisi kovasti.
Juu. Mielestäni paljon paremman näköinen vaunu kuin perusvolkkari tai -skoda samassa kokoluokassa.Mazda 6:uutosessa on ollut aina jotain puoleensavetävää. Komea kärri. Kolmosen ja kolmekakskolmosen olen omistanut. Kutonen on vasta tulossa. Joskus.