Avatar-tojck.

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Vois katella Trailer Park Boysia vähän enemmänki. Sen oloinen sarja, että pitäis olla nähtynä. Pilotin oon kattonu, ja sitten YouTubesta pari pätkää. Nyt kun on toi Netflix, ja muistaakseni näkyvät siellä, niin mikä ettei.

Kiitos tästä kouvo.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Koska avatarit tuntuu vaihtuvan alvariinsa, niin myös kommentit niistä muuttuvat merkityksettömiksi aina kuvan vaihtuessa, kun sitä kuvaa ei ole liitetty siihen kommenttiin.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Koska avatarit tuntuu vaihtuvan alvariinsa, niin myös kommentit niistä muuttuvat merkityksettömiksi aina kuvan vaihtuessa, kun sitä kuvaa ei ole liitetty siihen kommenttiin.
No en tiedä alvariinsa...Kyllä nuo minulla tupannut olemaan jotain puoli vuotta kerrallaan ja kierrätystä olen harrastanut.

:ahem:

Vois katella Trailer Park Boysia vähän enemmänki. Sen oloinen sarja, että pitäis olla nähtynä. Pilotin oon kattonu, ja sitten YouTubesta pari pätkää. Nyt kun on toi Netflix, ja muistaakseni näkyvät siellä, niin mikä ettei.

Kiitos tästä kouvo.
Todellakin aivan huikea sarja. Toki kokonaan nähty ja leffat ja erikoisjaksot myös.. Voisi varmaan aloittaa alusta joku päivä.
 

GeGe

Talvihorrostaja
Liittynyt
26.3.2002
Viestit
2828
Hieno hahmo myös.:ahem:
Kyllä. Ja muutama muukin hieno hahmo jäi mieleen "kummittelemaan", kun sain The Wire-maratoonini loppuun pari viikkoa sitten :ahem:

Avatarina taasen saa jatkaa tuttu ja turvallinen kaljupää.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös