kouvotsvoni
Banjottu
Komeampi mies kehiin.
Bubbles!! \o/Komeampi mies kehiin.
Bubbles!! \o/
Hieno hahmo myös.:ahem:
:doubtful:Koska avatarit tuntuu vaihtuvan alvariinsa, niin myös kommentit niistä muuttuvat merkityksettömiksi aina kuvan vaihtuessa, kun sitä kuvaa ei ole liitetty siihen kommenttiin.
No vastaako esimerkiksi tämä postaus edelleen sun avatar-kuvaasi?:doubtful:
Juupeli, totta turiset vehljeni Jan!No vastaako esimerkiksi tämä postaus edelleen sun avatar-kuvaasi?
Hys! Ei nimiä! Joku voi hokata!Juupeli, totta turiset vehljeni Jan!
AJ on toistepäin JA ja siihen genetiivi perrään niin JAN!Hys! Ei nimiä! Joku voi hokata!
No siis mähän olen silloin JAN veli, en veljesi JAN!AJ on toistepäin JA ja siihen genetiivi perrään niin JAN!
No en tiedä alvariinsa...Kyllä nuo minulla tupannut olemaan jotain puoli vuotta kerrallaan ja kierrätystä olen harrastanut.Koska avatarit tuntuu vaihtuvan alvariinsa, niin myös kommentit niistä muuttuvat merkityksettömiksi aina kuvan vaihtuessa, kun sitä kuvaa ei ole liitetty siihen kommenttiin.
:ahem:Bubbles!! \o/
Todellakin aivan huikea sarja. Toki kokonaan nähty ja leffat ja erikoisjaksot myös.. Voisi varmaan aloittaa alusta joku päivä.Vois katella Trailer Park Boysia vähän enemmänki. Sen oloinen sarja, että pitäis olla nähtynä. Pilotin oon kattonu, ja sitten YouTubesta pari pätkää. Nyt kun on toi Netflix, ja muistaakseni näkyvät siellä, niin mikä ettei.
Kiitos tästä kouvo.
Kyseessähän ei luonnollisesti ollut vanhentunut postaus.No ei kyllä tule. Kun ei yhtään ymmärrä mitä vittua tuossa on. Tai tuskin nyt ainakaan sitä.
Pika-Pika.No ei kyllä tule. Kun ei yhtään ymmärrä mitä vittua tuossa on. Tai tuskin nyt ainakaan sitä.
Puoli vuotta, puoli vuosituhatta, puoli sekuntia - aika on niin vaikea käsite Toisessa Maailmassa.No en tiedä alvariinsa...Kyllä nuo minulla tupannut olemaan jotain puoli vuotta kerrallaan ja kierrätystä olen harrastanut.
No sentään ei enää pitkä aika, kun avatarisi on taas ajankohtainen:ahem:Puoli vuotta, puoli vuosituhatta, puoli sekuntia - aika on niin vaikea käsite Toisessa Maailmassa.
Kyllä. Ja muutama muukin hieno hahmo jäi mieleen "kummittelemaan", kun sain The Wire-maratoonini loppuun pari viikkoa sitten :ahem:Hieno hahmo myös.:ahem:
Onko sitä edes olemassa?Puoli vuotta, puoli vuosituhatta, puoli sekuntia - aika on niin vaikea käsite Toisessa Maailmassa.
Eikös se ollut just eilen, vai oliko 100 vuotta sitten?No sentään ei enää pitkä aika, kun avatarisi on taas ajankohtainen:ahem: