AJ
Well-known member
Ei. Siksi sitä on niin vaikea käsittää.Onko sitä edes olemassa?
Ei. Siksi sitä on niin vaikea käsittää.Onko sitä edes olemassa?
Heh, hieman kryptinen toki ja tyylitelty. Etsivä löytää kun vihjaan että kaikki liittyy kaikkeen..Mitä tuon pitäisi esittää?
Lienee KooKoon kannattajaryhmittymän tai vastaavan yhteisön logo?Heh, hieman kryptinen toki ja tyylitelty. Etsivä löytää kun vihjaan että kaikki liittyy kaikkeen..
KooKoo-lepakkoHeh, hieman kryptinen toki ja tyylitelty. Etsivä löytää kun vihjaan että kaikki liittyy kaikkeen..
User CP -> Edit AvatarTyhmä kysymys, mutta miten omaan profiiliin saa liitettyä jonkin kuvan?:wall:
Haista vittu. Mähän olen aina avulias ja ystävällinen.On tässäkin aikoihin eletty kun uutta lupaavaa tulokasta ollaan heti neuvomassa ja se neuvoja on vieläpä burb.
Ok. Kiitoksia tiedosta.
Mihin voin ilmoittaa Vuoden Paradoksipostaus- ehdokkaani?Haista vittu. Mähän olen aina avulias ja ystävällinen.
Odota, että perustat sille toikin.Mihin voin ilmoittaa Vuoden Paradoksipostaus- ehdokkaani?
Paitsi silloin kun joku pöllii juuri ostamasi pääkkikset suoraan nenäsi edestä.Haista vittu. Mähän olen aina avulias ja ystävällinen.
Hatanpäälle. Siinä oven päällä lukee että "Emergency".Mihin voin ilmoittaa Vuoden Paradoksipostaus- ehdokkaani?
Sulla on kosketusnäyttö!Sipaisin äsken näytöltä jonkun tahran pois ja siinä kohdalla oli Olgan avatar. Iski silmää samaan aikaan kun sipaisin.
:wink:Sipaisin äsken näytöltä jonkun tahran pois ja siinä kohdalla oli Olgan avatar. Iski silmää samaan aikaan kun sipaisin.
http://i.imgur.com/oUVty.gifKomeampi mies kehiin.