Olga
.
Niin oli, mutta nyt sanoo näintoleranssisiipi sanoi:Kyllähän Olgan avatar animoitu oli hei.
You may not upload animated images.
Niin oli, mutta nyt sanoo näintoleranssisiipi sanoi:Kyllähän Olgan avatar animoitu oli hei.
You may not upload animated images.
Hyvä puoli on siinä, että ei enää tarvitse odottaa milloin se silmä räpsähtää.Olga sanoi:Niin oli, mutta nyt sanoo näin
Ei se räpsähtänyt kuin kahdesti heti aluksi.haju sanoi:Hyvä puoli on siinä, että ei enää tarvitse odottaa milloin se silmä räpsähtää.
Eikäku ma tarkoitin, et kun tallentaa/vaihtaa GIF-formaatissa olevan kuvan JPG-formaattiin, niin sen saapi avattareksi. Siis JPG:nä.OoPee sanoi:Just. Eihän se aikaisemminkaan ollu animoitu eli oli varmaan taletettu jpg:nä, kuten ITG jo toteskin.
Kannatetaan.PekPoy sanoi:Hassuttelua.
Vois varmaankin lunastaa VIPpiyden ja liittyä jälleen avatarillisiin.
Otetaanko kisa kummalla nopeemmin 3000 täynnä?PekPoy sanoi:Hassuttelua.
Vois varmaankin lunastaa VIPpiyden ja liittyä jälleen avatarillisiin.
Mitäs tässä turhia kisailemaan, minua ei tuo postausmäärä juurikaan kiinnosta.burb sanoi:Otetaanko kisa kummalla nopeemmin 3000 täynnä?
Hyvä. Emmäkää olis jaksanu.
Tärkeintähän tällä keskustelupalstalla on nimenomaan hieno yhteishenki ja hauskanpito.burb sanoi:Otetaanko kisa kummalla nopeemmin 3000 täynnä?
Mieluiten oikeastaan kirjoitan sellaisia viestejä, joista on lähimmäiselleni hyötyä. Niiden laatiminen on kovin vaikeaa ja hidastempoista puuhaa, joten uskon ettei tuo 3000 tämän vuoden puolella kyllä täyty.burb sanoi:Otetaanko kisa kummalla nopeemmin 3000 täynnä?
Muutin jpg:ksi ja yritin vaihtaa siihen. Systeemi ilmoitti, että "invalid patch" tai jotain, eikä suostunut milleenkään. Just joo. Sitten aamulenkiltä palattuani huomasin, että olihan se vaihtunut kuitenkin. Ilmeisesti systeemi tunnisti, että olen nyt sitten silmäinvalidi avatarini osalta.Olga sanoi:Luovutin. Pysähtynyt, mikä pysähtynyt. Katsotaan palaanko sitten pysähtyneeseen vanhaan.
Outoo. Mä meinaan voisin vannoa, että en ole koskaan nähny sitä räpsähdystätoleranssisiipi sanoi:Kyllähän Olgan avatar animoitu oli hei.
No just tota samaahan mäkin tarkoitin ja kuvittelin, että näin se oli tehty ennenkin, koska olin tosiaan siinä uskossa, että ne simmut ei oo aikaisemminkaan räpäsähdellyIl Tempo Gigante sanoi:Eikäku ma tarkoitin, et kun tallentaa/vaihtaa GIF-formaatissa olevan kuvan JPG-formaattiin, niin sen saapi avattareksi. Siis JPG:nä.
Ei iske silmä, mutta tunnistaa kuitenkin.
Räpsyi se aina pari kertaa, kun se tuohon ilmestyi. Tose sen sillai viritti. Nyt meni sekin.OoPee sanoi:Outoo. Mä meinaan voisin vannoa, että en ole koskaan nähny sitä räpsähdystä
Usonhan mie enkä mä sitä epäillykkään, mutta sen sijaan ihmettelin kauheesti sitä, että mä en sitä koskaan huomannu vaikka ne nyt sitten kuitenkin kerkes räpsyä jo aika pirun pitkään ja aika pirun monessa viestissäkinOlga sanoi:Räpsyi se aina pari kertaa, kun se tuohon ilmestyi. Tose sen sillai viritti. Nyt meni sekin.