Lancer
Realisti
NiinPÄ!Ite oot!
NiinPÄ!Ite oot!
Ei ole hyvä tämä ollenkaan. Seems you have been redeemed to the light side. Et tu, Brute.. :nope:Kesän kunniaksi ykkösnilkin innoittamana hieman hedelmäisempi kuva.
Olisit pannu vielä Moen mukaan. (Huomaa sanavalinta )Aika pirtelöfiilikset tulee noista kahdesta avatarista.
Näytä liitetiedosto 9322
Tuosta tulee jotain muuta kuin pirtelö mieleen kyllä:Olisit pannu vielä Moen mukaan. (Huomaa sanavalinta )
Voi saatana.Kesän kunniaksi ykkösnilkin innoittamana hieman hedelmäisempi kuva.
Onko oikean puoleisessa kuvassa lopputuotos?!Hähäää, kakkosnilkki tempaisi!
Se pitäisi varmaankin pollata.Onko oikean puoleisessa kuvassa lopputuotos?!
Ventataan pollmasteria....:ahem:Se pitäisi varmaankin pollata.
Onko toi nyt se kuva, joka todistaa, että mä olen Ässämiehen isä? Ja Moe sen äiti!Onko oikean puoleisessa kuvassa lopputuotos?!
:ahem::ahem::ahem:Onko toi nyt se kuva, joka todistaa, että mä olen Ässämiehen isä? Ja Moe sen äiti!
:ahem::ahem::ahem:
Ässähän on todellinen 'fruitcake'.
Ootteks te pojat sitte niinku fruits?:doubtful::ahem::ahem::ahem:
Ässähän on todellinen 'fruitcake'.
Sigustasi tulee mieleen kauan sitten kuulemaani säkeistöt jotka lausuja väitti olevan Leinon kirjoittamia, lieneekö totta? Meni muistaakseni näin:
Kauppiksen kaverin isä veti kerran kännispäissään aivan tajuttoman pitkän stoorin. Eipä ole vaan hemmetti vie jäänyt muistinsopukoihin muuta.:thumbfh:Onneksi on Adblock Plus
Sigustasi tulee mieleen kauan sitten kuulemaani säkeistöt jotka lausuja väitti olevan Leinon kirjoittamia, lieneekö totta? Meni muistaakseni näin:
Nukkuu nurmi, nukkuu keto,
kiusallinen suonenveto
vaivaamaan taas kohta alkaa,
renki Jussin pikkujalkaa.
Samas huonees nukkuu Mari,
muistuu mieleen lintupari.
Kohta alkaa kuuluun tuosta,
niinkuin jalkaa kiskois suosta.
Kuuklettamalla löytyi:
Nukkui pirtti uinui keto,
tuskallinen suonenveto,
vaivaamahan siinä alkaa,
renki Jussin pikkujalkaa.
Tämä tuntuu paremmalta kuin mun muistamani mutta toinen säkeistö puuttuu. Mistä olet ottanut sigusi viimeisen säkeen?
Sama. Jotain rajaa tähänkin.Pinnistelin pitkään, mutta sanon kuitenkin, että pari 'hedelmäistä' avatarta etoo. :yuck:
Pinnistelin pitkään, mutta sanon kuitenkin, että pari 'hedelmäistä' avatarta etoo. :yuck:
Hyi kuin törkeen prono.Vaihdoin hieman paremmin kauden teemaan sopivaan avatariin.