JPP
as Quo as possible
Mulla ja Zervuska Haidiksella on ruutuja avatarissa -> JPP & Zervuska Haidis?
Ei.Mulla ja Zervuska Haidiksella on ruutuja avatarissa -> JPP & Zervuska Haidis?
Oikein!AJ ja Teme-84?
Jopa minä itse hämäännyin Olgan avatarista jonkin aikaa oman avatarini vaihtamisen jälkeen.Webslave ja Olga?
En tiedä, mutta vastaus on 42.Mikä oli alkuperäinen kysymys?
Webslave ja Olga?
Jopa minä itse hämäännyin Olgan avatarista jonkin aikaa oman avatarini vaihtamisen jälkeen.
Olgan avatar on tyylikäs (ehkä tyylikkäin). Kuin O itsekin. Ainakin mielikuva on.
Missä lähin Moen avatar? Täytyy verrataNo sitten Moe ja sooda.
Moe oli nöösipoikana ns. söpö poju ja sai jokusen hymypoikapatsaankin, enää ei :nope: Sen verran on vetänyt aika naaman ruttuun.Missä lähin Moen avatar? Täytyy verrata
Moe on soldier. Minä playboy.
Ei.AJ ja Teme-84?
Ei.kouvotsvoni sanoi:Webslave ja Olga?
Ei.AJ sanoi:En tiedä, mutta vastaus on 42.
Kyllä. Onnea voittajalle! Voitit munkkikahvit. Munkin pystökaffen keralla saa heinäkuun aikana Rauman torilta tunnin varoitusajalla.Olga sanoi:WebSlave ja PeePee?
Ohos! Minäpäs tankkaan ja viritän navigaattorin siihen suuntaan. Torilla tavataan. Tunnin kuluttua. :thumbup: Mistä aiot sen munkin hommata tunnissa?Ei.
Ei.
Ei.
Kyllä. Onnea voittajalle! Voitit munkkikahvit. Munkin pystökaffen keralla saa heinäkuun aikana Rauman torilta tunnin varoitusajalla.
No jos tunnin kuluttua olet täällä, niin paistan vaikka itse. Uppopaistoöljyn säästän polttoaineen raaka-aineeksi. Tuplahyöty nääs. *wink*Ohos! Minäpäs tankkaan ja viritän navigaattorin siihen suuntaan. Torilla tavataan. Tunnin kuluttua. :thumbup: Mistä aiot sen munkin hommata tunnissa?
Jotenkin arvelinkin, että toinen oli minun. Tosin PeePee ilmeisesti pyörii sellaisissa osissa foorumia, joissa minä en, koska en yhtään muistanut hänen avatariaan. Piti ihan googlettaa.Kyllä. Onnea voittajalle! Voitit munkkikahvit. Munkin pystökaffen keralla saa heinäkuun aikana Rauman torilta tunnin varoitusajalla.
No on kummassakin numeroita, mutta siis hääh
Täsmennetään nyt vielä, notta silmänurkasta vilkaistuna. Ja pikaisesti sivua rullatessa ylös tai alas. Peen ja ja silmäkulman kaaret. Nih!Menee muuten tätä nykyään kahden hahmon avattaret sekaisin pikavilkaisulla.