Avatar-tojck.

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24274
Sijainti
lappeen Ranta
Mulla ja Zervuska Haidiksella on ruutuja avatarissa -> JPP & Zervuska Haidis?
 

Örfil

Guest
Missä lähin Moen avatar? Täytyy verrata
Moe on soldier. Minä playboy.
Moe oli nöösipoikana ns. söpö poju ja sai jokusen hymypoikapatsaankin, enää ei :nope: Sen verran on vetänyt aika naaman ruttuun.

Tossa ne patsaat on hyllyssä...:rolleyes:
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Ei.



Ei.



Ei.



Kyllä. Onnea voittajalle! Voitit munkkikahvit. Munkin pystökaffen keralla saa heinäkuun aikana Rauman torilta tunnin varoitusajalla.
Ohos! Minäpäs tankkaan ja viritän navigaattorin siihen suuntaan. Torilla tavataan. Tunnin kuluttua. :thumbup: Mistä aiot sen munkin hommata tunnissa? :eek:
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Ohos! Minäpäs tankkaan ja viritän navigaattorin siihen suuntaan. Torilla tavataan. Tunnin kuluttua. :thumbup: Mistä aiot sen munkin hommata tunnissa? :eek:
No jos tunnin kuluttua olet täällä, niin paistan vaikka itse. Uppopaistoöljyn säästän polttoaineen raaka-aineeksi. Tuplahyöty nääs. *wink*

ABC:ltäkin varmaan saa munkkeja hätätapauksessa, jos en itse pysty taikinoimaan. Kahvit varmaan juodaan termarista, kun kojut aukenevat vasta neljän jälkeen aamulla.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Kyllä. Onnea voittajalle! Voitit munkkikahvit. Munkin pystökaffen keralla saa heinäkuun aikana Rauman torilta tunnin varoitusajalla.
Jotenkin arvelinkin, että toinen oli minun. Tosin PeePee ilmeisesti pyörii sellaisissa osissa foorumia, joissa minä en, koska en yhtään muistanut hänen avatariaan. Piti ihan googlettaa.

No worries, sopivan suruajan jälkeen siirryn taas mustataustaiseen tyyliini. Tätäkin kokeilin negatiivina, muttei toiminut.
 
Ylös