Lancer
Realisti
Vois vaihtaa arjen alkamisen kunniaksi avataren. Tietäis vaan mihin.
Tuohon vasemmalle. Sille on varattu siihen oma paikka.Vois vaihtaa arjen alkamisen kunniaksi avataren. Tietäis vaan mihin.
Aika... öhh, vaikuttava.Itse napsittu kuva tenavaretkeltä Vihtiläisellä kotieläinpihalla,
lintuotuksesta jolla on hiehosti peukku vakiovarusteena otsassa.
*haluaa avatarin oikealle*Tuohon vasemmalle. Sille on varattu siihen oma paikka.
Se on kyhmyhanhi. Varma tieto.Aika... öhh, vaikuttava.
Ei se ole peukku, se on Alain Prostin nenä.lintuotuksesta jolla on hiehosti peukku vakiovarusteena otsassa.
Totta, näyttää muutenkin melkein samalta!Ei se ole peukku, se on Alain Prostin nenä.
Kirjoittelitko sattumoisin aiemmin nimimerkillä "Lintu"?Se on kyhmyhanhi. Varma tieto.
En.Kirjoittelitko sattumoisin aiemmin nimimerkillä "Lintu"?
Nytpä tiedän millainen suomalainen olet.
En, mutta esiinnyin 10 vuotta sitten pari kertaa Cityn chatissa nimimerkillä Hauki.Kirjoittelitko sattumoisin aiemmin nimimerkillä "Lintu"?
Voitit voiton.En, mutta esiinnyin 10 vuotta sitten pari kertaa Cityn chatissa nimimerkillä Hauki.
Menikö riittävän lähelle, että voitinko tästä jotain?
Ja milloin se toimitetaan tänne?
Ja pitääkö varata lastin purkua varten trukki?
Jos pitää niin minkälaiseen nostotehoon kykenevä?
Ja miksei se palkinto jo tule?
Aikaa on kulunut jo!
Kauanko se toimitus oikein kestää?
Ei väkisin!
Pidä tunkkis!
Kultaa se korkeintaan olisi ollut.
Pohjak akka?
Jonkinmoinen yhdistelmä Touhosta ja kukasta voisi olla hieno, esimerkiksi ihan vaan kielen lisääminen tuohon kukkaan tähän tapaan:
Sopii tuokin mulle...voisin kohta vaihtaa, kun kesä loppumassa. Tai sitten joku vihannes, esim parsa.
Hieman reilummin rajattuna olisi voinut herättää kovasti kummastusta avatarisi. Siis näin:
Vanha oli parempi.Vaihdoin uuteen.
Combat fighter :idea:Vaihdoin uuteen.
:thumbup: Kyllä kunnon powerslide kaiken voittaa.Vaihdan takaisin. Ei näytä tuo kuva tuossa niin hyvältä, mitä olin kuvitellut. :thumbdown