Black Leopard
Pantera negra
Forza Italia!
Tunnustetaanpa väriä Monzan viikonlopun kunniaksi.
Tunnustetaanpa väriä Monzan viikonlopun kunniaksi.
:wink:Jonkinmoinen yhdistelmä Touhosta ja kukasta voisi olla hieno, esimerkiksi ihan vaan kielen lisääminen tuohon kukkaan tähän tapaan:
Näytä liitetiedosto 10002
:thumbup::wink:
Minä olen tuota jo sotkenut VeskuunUusi avatar havaittu tänään forumilla.
MissäUusi avatar havaittu tänään forumilla.
Forumilla.
Anteeks. Johtuu Dompparin tupari boolistaForumilla.
Avatar, jonk' silmät tuovat mieleen renkaat ananaksen.
Suotta anteeks' pyytelet, jokainen on oman näköisens'.Anteeks. Johtuu Dompparin tupari boolista
Kelpaako tämä?Oisko kellään sitä aiempaa? Kieli nyppii ja minä ornari en liene tallentanut tuota alkuperäistä lain' minnekään.
Laita Touho tai Uuno takaisin avattarekseks. Sopivatten sun tyyliisi tosi hyvin. Siis siihen forum-mielikuvaan, joka mulla on sinusta.Oisko kellään sitä aiempaa? Kieli nyppii ja minä ornari en liene tallentanut tuota alkuperäistä lain' minnekään.
Ei.Kelpaako tämä?
Ehkä kohta taasLaita Touho tai Uuno takaisin avattarekseks. Sopivatten sun tyyliisi tosi hyvin. Siis siihen forum-mielikuvaan, joka mulla on sinusta.
Niin joo semmonenkin, jotta beiben mielestä olen kotioloissa ihan tuon auringon oloinen, enämpi kuin Uuno tai TouhoLaita Touho tai Uuno takaisin avattarekseks. Sopivatten sun tyyliisi tosi hyvin. Siis siihen forum-mielikuvaan, joka mulla on sinusta.
Varmaan oletkin, en kiistä sitä, en. Touho ja Uuno ovat mun mielikuvia sinusta, eikä niistä pidä pahastua, ei sun, eikä beibesi.Niin joo semmonenkin, jotta beiben mielestä olen kotioloissa ihan tuon auringon oloinen, enämpi kuin Uuno tai Touho
En pahastu en. Enkä kyllä ihmettele, jos täällä tulee toisenlainen kuva t: yli 80 kommenttia Räikkös-ketjusta arpomalla poistanut.Varmaan oletkin, en kiistä sitä, en. Touho ja Uuno ovat mun mielikuvia sinusta, eikä niistä pidä pahastua, ei sun, eikä beibesi.
Et sitten jaksanutkaan sitä tankoa?Pientä tuunausta Nediin. Pannaan se välillä hymyilemään.
Samalla lainattiin Lauri Tähkältä sigu.:ahem: