Suksipoksi katolle?Kolmenkympin pakkasilla on aika tiukkaa tavaraa. Varma tieto.
Suksipoksi katolle?Kolmenkympin pakkasilla on aika tiukkaa tavaraa. Varma tieto.
Murtumisen uhallakin löysälle kiepille ja eteiseen. Autossa toinen töipaikan tökkeliä varten.Suksipoksi katolle?
Ei pysty polven takia. Huomenna tulee äijät pudottamaan lumia katolta. Pakko oli tilata, kun muutamassa vekissä on varmaan metrin lunta.:thumbfh:Murtumisen uhallakin löysälle kiepille ja eteiseen. Autossa toinen töipaikan tökkeliä varten.
Taas on tullut hyvin lunta. Pitää lounastauon tienoilla lumitöitä tehdä. Varaston katolta tippuneita, en ole vielä kaikkia ehtinyt siivoamaankaan. Loistavaa kuntoilua.
Metri rupeaa olemaan jo sellainen määrä, että tiputtelu voi ollakin paikallaan. Pöhkö voi varmaan kertoa rakennemääräyksistä, missä kerrotaan minimi lumikuorma, joka katon on kestettävä. Minun ei tarvitse pudotella lumia katolta, tulee ihan itsestään alas.Ei pysty polven takia. Huomenna tulee äijät pudottamaan lumia katolta. Pakko oli tilata, kun muutamassa vekissä on varmaan metrin lunta.:thumbfh:
Olenkohan minä sitten Peemies?Moe ottanut käyttöön kuvan, joka kuuluisi selvästikin Ässämiehelle!
Veljekset kuin kivekset!Olenkohan minä sitten Peemies?
AJJA?Veljekset kuin kivekset!
Paapuri!Ölumppiaäijäkkeelle kenkää ja vielä yksi teeman mukainen hetkeksi käyttöön.
Varsin ärsyttävä ilmestys.Ja jonkinasteisena anti-google vetona laitoin tälläsen avatarin. Kattellaan kuinka kauan kestää...
Suorastaan järkyttävän rumaVarsin ärsyttävä ilmestys.
Ei se ruma ole. Ärsyttävä vain. :ahem:Suorastaan järkyttävän ruma