geiloord
Rajoittunut mieshenkilö
Onpas kouvolla pieni torakka.Palaako proppu kipittävästä torakasta?
Onpas kouvolla pieni torakka.Palaako proppu kipittävästä torakasta?
Ei se koko vaan miten sitä käyttää.Onpas kouvolla pieni torakka.
Ihan hyvin?Ei se koko vaan miten sitä käyttää.
Oliko tuo joskus taukoni aikana siinä ennen 2004? Itse en muista.Hei, senkin.... COPYCAT! Jonkkihan ton ensiksi jostian löysi, jonka jälkeen mä viljelin sitä erinäisiin toikkeihin!
Tuo liike näkökentässä on helvetin, jos pidät ton niin voisit luopua moderaattorin hommasta, jotta vois ignoreta.Palaako proppu kipittävästä torakasta?
[homersimpsonääni] Mmmmm... Tartare steak... [/homersimpsonääni]Milloinkahan kouvo palaa takaisin siihen Uuno-avatariin? Toivottavasti mahdollisimman pian. Se tartar on niin hellyttävä ja saa aina hyvälle mielelle.
Thanks!Yleisön pyynnöstä.
Jess! Kiitos! :thumbup:Yleisön pyynnöstä.
Ei, kyl se parin vuoden sisään. HYvä ETTÄ OTIT OPIKSI JA POISTIN KURJAN KOPION!!!! :mad_old::mad_old::mad_old:Oliko tuo joskus taukoni aikana siinä ennen 2004? Itse en muista.
Ett silleen!!!!11Ei, kyl se parin vuoden sisään. HYvä ETTÄ OTIT OPIKSI JA POISTIN KURJAN KOPION!!!! :mad_old::mad_old::mad_old:
Samoin menee sun takaraivo ja Hedbackin Jani.Geilis ja markoj menee nyt sekasin. Paheksun ja vaadin muutosta.
Geilis ja markoj menee nyt sekasin. Paheksun ja vaadin muutosta.
No minä olen ihan semmonen. Löyty samaa teemaa, parempi, ja mustalla taustalla. Nih.Mä en ainaskaan muuta mitään. Nimimerkkien ja kuvatuksien vaihtajat on ihan semmosia.