Zervuska Haidis
Well-known member
Minä taas katsoin että Coulthard on hankkinut monokkelin.Toi on hyvä. Sun näkönen!
Minä taas katsoin että Coulthard on hankkinut monokkelin.Toi on hyvä. Sun näkönen!
Ei kyllä varmasti mene, tai mennyt. Jos nyt on/oli kyse siitä Pöhkön kalenteriavattaresta? Hieno oli se.Sekaisin menee kyllä joo.
Oli huomio, ei pyyntö.Yleisön pyynnöstä pannaan harrasteavatar. Ei sekotu eikä ravistu.
Minä taas katsoin että Coulthard on hankkinut monokkelin.
Pian joku kumminkin laittaa. Eipä nämä jutut tosin minua häiritse.Mautonta tai ei, mutta tuskin kukaan nyt Jammusedän kuvaakaan laittaisi siihen...
Blah, tuli jo ikävä :frank:Voisin Xenaa taas hetken ulkoiluttaa tässä, ja laittaa sitten Corvetten takaisin racingin lähestyessä...
Vittu yritin listiä sitä peukalolla painamalla ennenku hoksasin.Palaako proppu kipittävästä torakasta?
Ihmettelin hetken, notta mikä ihmeen kusiainen näytöllä kulkee. Sitten tajusin.Palaako proppu kipittävästä torakasta?
Hei, senkin.... COPYCAT! Jonkkihan ton ensiksi jostian löysi, jonka jälkeen mä viljelin sitä erinäisiin toikkeihin!Palaako proppu kipittävästä torakasta?