Avatar-tojck.

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Puhiksen avataria odotellessa... :cool:


Nyt muuten tuleekin toi palkkapäivä ensiviikolla niin voisi tuon vipinkin maksaa :D Tosin onhan mulla nytkin rahaa mutjoo iha sama. :tongue:
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24274
Sijainti
lappeen Ranta
Jotenkin tuli sellainen fiilis, että vois vaihtaa. Eiköhän huomenna palaa ajatukset normiraiteille ja avatar samoin.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Nyt alkaa olla sellainen fiilis, että kohta voisi vaihtaa. Ihan ei ole vielä vuotta ollut tämä, mutta Deppareiden levystä on jo taidettu kaikki singlet lypsää, joten aika siirtyä eteenpäin.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24274
Sijainti
lappeen Ranta
Kari Sorvali Kuutamosonaatissa?
Juu :ahem:. Tuli otettua kuva talteen noin viikko sitten tai niillä tienoilla. Silloin kun Olgan maapaikan rakennusta ja pihaa säädettiin ja ehdotin ruostunutta traktoria pihalle. Kokeilin sitten josko tuo Kyyrölän Arvo olisi sopinut siihen traktorikuvaan pälyilemään, mutta ei se oikein sopinut. Kuva jäi kuitenkin talteen ja eilen kokeilin soveltuvuuttaan avatariksi ja taidanpa antaa olla noin vielä jonkin aikaa.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Juu :ahem:. Tuli otettua kuva talteen noin viikko sitten tai niillä tienoilla. Silloin kun Olgan maapaikan rakennusta ja pihaa säädettiin ja ehdotin ruostunutta traktoria pihalle. Kokeilin sitten josko tuo Kyyrölän Arvo olisi sopinut siihen traktorikuvaan pälyilemään, mutta ei se oikein sopinut. Kuva jäi kuitenkin talteen ja eilen kokeilin soveltuvuuttaan avatariksi ja taidanpa antaa olla noin vielä jonkin aikaa.
Tuo tyyppi on aika paljon samannäköinen kuin kuvassa olleen talon viimeisin asukas. Selvennykseksi kuitenkin kerron, että se talo EI ole minun maallamaallakotini.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Itse otin tässä pari päivää sitten aurinkoisen teeman jotta se voisi heijastua myös noihin lämpötiloihin.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Hauska muuten tuo sun edellisen sivun yläreunassa oleva postaus tämän uuden avatarin kontekstissa.
:D

Jos olisin yksi maailman parsaimpia basisteja, ei minua näkyisi toimistotöissä enää lain.
 
Ylös