Avatar-tojck.

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
JayR sanoi:
Avatarit pitäis kieltää lailla.. it sucks.
Meillä oli tänään palautekyselyjen tulosten julkaisu. Yllättäen maininnan sai välittömän palautteen antaminen alaisille. Pomo sitten heti tuon ryhmätyön tulosten julkituonnin jälkeen kehui ja sanoi, että hyvin tehty, ota karkkia ja ojensi karkkilootaa kaveria kohti. Mä sitten kauempana sanoin oman ryhmän kavereille, tilanteeseen liittyen "ota tikkari, you suck!". Se siitä palautteen antamisesta ja sivumerkityksien löytämisestä.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Vellu sanoi:
Meillä oli tänään palautekyselyjen tulosten julkaisu. Yllättäen maininnan sai välittömän palautteen antaminen alaisille. Pomo sitten heti tuon ryhmätyön tulosten julkituonnin jälkeen kehui ja sanoi, että hyvin tehty, ota karkkia ja ojensi karkkilootaa kaveria kohti. Mä sitten kauempana sanoin oman ryhmän kavereille, tilanteeseen liittyen "ota tikkari, you suck!". Se siitä palautteen antamisesta ja sivumerkityksien löytämisestä.
Oliks se kuitenkin "tikkari" vai "Mariella".:eek:
 

Makkonen

Guest
Vellu sanoi:
Meillä oli tänään palautekyselyjen tulosten julkaisu. Yllättäen maininnan sai välittömän palautteen antaminen alaisille. Pomo sitten heti tuon ryhmätyön tulosten julkituonnin jälkeen kehui ja sanoi, että hyvin tehty, ota karkkia ja ojensi karkkilootaa kaveria kohti. Mä sitten kauempana sanoin oman ryhmän kavereille, tilanteeseen liittyen "ota tikkari, you suck!". Se siitä palautteen antamisesta ja sivumerkityksien löytämisestä.
You suck!
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Thunder sanoi:
Oliks se kuitenkin "tikkari" vai "Mariella".:eek:
En ymmärrä vihjaustasi.

Ei ollut tikkareita lain'. Tuo lausahdukseni oli vain korostaakseni omaa het... EIKU siis korostaakseni sitä, että palautteen pitää olla yksiselitteistä, eikä jotain sellaista, minkä voi tulkita monella eri tavoin.
 
Ylös