Vellu
Kuninkaalleninen
Se oli just paras! Melkein tekis mieli maksaa sun VIP-maksu, et saisit sen oikeesti avattareksesi.Partsi sanoi:Jätkät vaan täällä nauraa mun avattarelle Poistin sen käytöstä :frown:
Se oli just paras! Melkein tekis mieli maksaa sun VIP-maksu, et saisit sen oikeesti avattareksesi.Partsi sanoi:Jätkät vaan täällä nauraa mun avattarelle Poistin sen käytöstä :frown:
Sama! Paitsi en kyllä maksa mitään...Vellu sanoi:Se oli just paras! Melkein tekis mieli maksaa sun VIP-maksu, et saisit sen oikeesti avattareksesi.
Niin mutta sullahan onkin omakuva, Niin ei tarvinnut valita :ahem:Thunder sanoi:Partsi, ihan oikeesti, näytä edes esmes 3 eri kuvaa ja tee siitä polli, niin kato moniko forumisteista tykkää kuvasta ja valitse sitten! Saat kato, äänesi paremmin näkyviin.:thumbup: Mä en tarvinnut sitä, tiesin jo ennalta, että miltä näytän muiden silmissä. Enkä välitä.
Niin, muut antoi, mutta en tiedä kuka, forumistien lähettämä GSM:n kautta tekstiviesti ohjasi käteni löytämään itselleni kuvan ja maksamaan avataresta 20 euroa!:ahem:Partsi sanoi:Niin mutta sullahan onkin omakuva, Niin ei tarvinnut valita :ahem:
Sopii ainakin mulle. Kunhan Peppi ei tule takaisin.kouvotsvoni sanoi:Jokohan sitä kohta ottaisi Touhon takaisin..
Your feeble skills are no match for the power of the Dark Side.jupla sanoi:Sama! Paitsi en kyllä maksa mitään...
Vähän kontrastia AJ:n pelottavalle kuvajaiselle.
Ilmoita Antille, niin Antti lähettää sähköpostina liitteeksi PDF-tiedoston, jossa on lasku.Mossi Superstar sanoi:Tyhmä kysymys minultä, miten pääsen vipiksi.... Eli minne pitää maksaa ja mitä, että saa tuon avatteren.... Sponssaisin mielelläni näin loistaavaa sivustoa.
Pistän sulle mun tilinumeron privana.Mossi Superstar sanoi:Tyhmä kysymys minultä, miten pääsen vipiksi.... Eli minne pitää maksaa ja mitä, että saa tuon avatteren.... Sponssaisin mielelläni näin loistaavaa sivustoa.
Hyvän mielen ja pollausoikeuden.Miss Piggy sanoi:Miksi täällä on maksettava vippimaksu, että saa avan käyttöön?:eek!: Mitäs muuta sillä sitten saa? :doubtful:
lus lisäksi turvallisemman olon, että tämä foorumi ei katoa bittiavaruuteen, missä muualla voi puhua erikoisesti ja tuoda näkemyksiään, muualla ei ole tätä parempaa paikkaa.Miss Piggy sanoi:Miksi täällä on maksettava vippimaksu, että saa avan käyttöön?:eek!: Mitäs muuta sillä sitten saa? :doubtful:
Tottahan se on tuokin.:wink:Thunder sanoi:lus lisäksi turvallisemman olon, että tämä foorumi ei katoa bittiavaruuteen, missä muualla voi puhua erikoisesti ja tuoda näkemyksiään, muualla ei ole tätä parempaa paikkaa.
Jo yllämainittujen juttujen lisäksi VIPit voivat myös postata kuvia omalta tietokoneeltaan.Miss Piggy sanoi:Miksi täällä on maksettava vippimaksu, että saa avan käyttöön?:eek!: Mitäs muuta sillä sitten saa? :doubtful:
Naarasporonko kuvan laittaisit siihen vai?poko sanoi:Vaadin ilmasen avatarin :ahem:
Ei, vaan hänelle laitetaan vastoin tahtoaan forumistien vakoilukameralla otettu reaaliaikainen kuva, jossa havaitaan aina mitä hän oikein tekee sängyssä, sohvassa, vessassa, missä vaan missä hän kulkeekin. Ei välty ollenkaan kuvalta, vaikka olisi laivan ikkunattomassa sisähytissä kaikki valot sammutettuna, kaikki mahdolliset aktit on aina valoisana siinä kuvassa.AJ sanoi:Naarasporonko kuvan laittaisit siihen vai?