JPP
as Quo as possible
Itse asiassa nopeasti sivua kelatessani katsoin, että: "Täh? Onks Lumipallo tehnyt Bobakista hatun?".Vähän olen mustis jos pyryf saa tehtävän, josta olen aina haaveillut.
Itse asiassa nopeasti sivua kelatessani katsoin, että: "Täh? Onks Lumipallo tehnyt Bobakista hatun?".Vähän olen mustis jos pyryf saa tehtävän, josta olen aina haaveillut.
Joo, noi omakuvat on vähän niinku viime sesongin juttu.Olen vähän miettinyt äijäkkeen vaihtoa. Zoidbergia ehdotettu. Tai oikeestaan ite ehdotin.
Ari-Pekka Nikkola.Taidan muokata jonkun Väinämöisen pärstän avatar-kuvaksi, vai jonkin muunko jumalan loisin omaksi kuvakseni?
Columbo olis aika kova. Eikös Peter Falk kuollut kesällä?Tai jos laittas jonkun vanhan tv-sarjan näyttelijän naaman, niinku vaikka Columbo tai Reinikainen. Varmaan semmonen olis hyvä.
Niinpä taisi tehdä. Mutta voishan joku kova olla myös Mustanaamio, joka on kova koville, kuten myös kivi. Ehkä noista pyöräytän seuraavan kuva-aiheen.Columbo olis aika kova. Eikös Peter Falk kuollut kesällä?
Luulis olevan, tai ettei olis ainaskaan kovin Veltto. Mutta tuostapa tulikin mieleen että piakkoin julkaistava uusi avatarkuvatukseni lienee joku historian suurhenkilö kuten Kivi, Jäärnefelt, Ruuneberg, Kalleenkallela tai Mänkki.Onks Aleksis Kivi kova koville?