Avatarin asettaminen

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Itselleni ainakin alkoi jo tulla huono omatunto siitä, että olin jo pari vuotta ollut aktiivinen kirjoittaja, mutten ollut tukenut foorumin olemassaoloa mitenkään. Minä kun en katsele edes mainoksia AdBlockin takia. Muistissa oli vaara koko foorumin loppumisesta. Avatar taisi kuitenkin olla se viimeinen kynnys, joka sai minut hyvistä aikomuksista tekoihin.

Hyvä, jos taloustilanne on nykyisin parempi. Ylläpito kuitenkin pyörittää tätä käsittääkseni vapaa-ajallaan, joten hatunnosto siitä.

20 € voi olla iso raha tulottomalle nuorelle, vaikka nykyisin nuorilla tuntuu olevan käyttörahaa ihan toiseen malliin kuin aiemmin. Eihän se tietenkään kaikkia koske.
 
Viimeksi muokattu:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Jos joku ostaa esim. t-paitoja tai muita tuotteita (ehkä tietyn määrän/summan arvosta), niin ehkä sitäkin voisi pitää vip-jäsenyyden "arvoisena". En itse pitäisi tätäkään yhtään huonona asiana. (=siis oman "lähes vastikkeettoman" tukemisen kannalta)

Toinen olisi tietty se, että opiskelijat (ja alaikäiset) saisivat puoleen hintaan vip-jäsenyyden. Joskin sen iän/opiskelun todistaminen voisi olla vähän ongelmallista.

Jotenkin kuitenkin tuntuu,että nämä jotka valittavat kalleudesta ovat just niitä joita ei oikeastaan kiinnosta pennin..eikun sentin vertaa.

ps. Sitä paitsi just ne, jotka ovat vippinsä joskus maksaneet ovat "tukeneet" saittia myös muilla ostoksilla.
 
Ylös