Tulikohan vaijerit vasta jokunen vuosi myöhemmin, ehkä joku muu muistaa paremmin. Sen verran oma muisti pelaa, että puinen levy autojen pohjaan tuli ainakin pakolliseksi kesken kauden, minkä liiallisesta kulumisesta Schumillekin aiheutui hylky Belgian GP:ssä. Sennan autohan pohjasi huomattavan paljon ennen onnettomuutta. Voisi siis kuvitella Sennan onnettomuuden olleen ainakin yksi syy sille, että autojen säätämistä liian pienelle maavaralle haluttiin suitsia.
Toinen mielenkiintoinen seikka on, että muistaakseni Imolaan saakka lämmittelykierros ajettiin turva-auton perässä, minkä jälkeen siitä käytännöstä luovuttiin. Tämä on puhtaasti omaa pohdintaa, mutta olisiko turva-auton perässä ajettu lämmittelykierros sitten hankaloittanut kuljettajien työtä rengaspaineiden ylläpitämiseksi.