Badoerin comeback

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Eka reaktio oli pieni pettymys Genen puolesta, mutta nyt kun 'ajalla' on asiaa miettinyt, niin jännättäväähän riittää SAAKO LUCA VIHDOIN MM-PISTEITÄ!:ahem:

oldez

Well-known member
kyllähän gene vielä ehtii tällä kaudella ajamaan.

Pecca

Well-known member
Sijainti
Suomi
Minun muistini ei ole niin hyvä, että jos kerran 10 vuotta sitten katsoin kisan, niin muistaisin kuka oli milläkin sijalla ja kuka keskeytti ja kuka siitä hyötyi. En kyllä muutoinkaan muista esim. tällä kaudella, että kuka oli missäkin kisassa mones ja kuka keskeytti missäkin, mutta ehkä minulla vain on dementia.:alppu:

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
MTV3.fi/F1 sanoi:
Laudan mielestä Schumin tilalle nimetty testikuljettaja Luca Badoer ei ole tehtävään riittävän pätevä.

- Ferrarille tämä on pahin mahdollinen katastrofi, koska vapaita kuljettajia ei ole markkinoilla. Badoerin sijaan minäkin voisin mennä ajamaan joukon hännille. Hän ei ole ajanut kymmeneen vuoteen yhtään GP-kisaa eikä yksinkertaisesti ole riittävän hyvä, Lauda täräytti ORF:n radiohaastattelussa.
Nyt se Laudakin sitten avasi taas vaihteeksi sanaisen arkkunsa. Sinne vaan, Ferrarin puikkoihin Badoerin tilalle. :alppu:

Ei Luca Badoer mikään huonoin vaihtoehto kyllä ole. Etenkin kun katsotaan, millainen kuskitarjonta tällä hetkellä on ja pahahan sinne on ketään Ferrarin ulkopuolista kuskia ottaa, kun ei saa testata ja autosta ei ole minkäänlaista käsitystä. Itse tosin olisin mielummin nähnyt Génen Massan paikalla, mutta ei Badoer kovin paljon huonompi vaihtoehto ole.

Revolt

Lead Singer
Ei Luca Badoer mikään huonoin vaihtoehto kyllä ole. Etenkin kun katsotaan, millainen kuskitarjonta tällä hetkellä on ja pahahan sinne on ketään Ferrarin ulkopuolista kuskia ottaa, kun ei saa testata ja autosta ei ole minkäänlaista käsitystä.
Itse uskaltaisin kuitenkin sanoa, että tuoretta F1-kokemusta omaavat miehet kuten Bourdais saisivat aivan varmasti parempaa tulosta aikaan kuin Badoer, jolla ei todellakaan ole juuri mitään käsitystä F60:stä mutta kisaruostetta kyllä senkin edestä.

Vice

Reality bites
Minun muistini ei ole niin hyvä, että jos kerran 10 vuotta sitten katsoin kisan, niin muistaisin kuka oli milläkin sijalla ja kuka keskeytti ja kuka siitä hyötyi. En kyllä muutoinkaan muista esim. tällä kaudella, että kuka oli missäkin kisassa mones ja kuka keskeytti missäkin, mutta ehkä minulla vain on dementia.:alppu:
Tuo internet on ihan hyvä keksintö, sieltä voi tarkastaa tulokset uudestaan vaikka dementia jylläisikin...

Alpertti

Well-known member
Saatan olla väärässäkin, mutta Lucan pisteille pääseminen voi olla yhtä kova suoritus, kuin Kimin voitto tällä hetkellä.

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Itse muistan hyvinkin tarkkoja asioita vuosituhannen vaihteen molemmin puolin muutaman vuoden säteellä ajetuista kisoista. Sen sijaan huomattavasti suurempia vaikeuksia tuottaa muistaa tapahtumia esim. tämän kauden Espanjan kisasta. Button kaiketi voitti, Barrichello lieni toinen, mutta mitä muuta siellä oikein tapahtui.. :dunno:

Dino246

Well-known member
Saatan olla väärässäkin, mutta Lucan pisteille pääseminen voi olla yhtä kova suoritus, kuin Kimin voitto tällä hetkellä.
Kimillä ja Massallakin on tehnyt tällä kaudella monesti tiukkaa pisteille pääsyn kanssa, ja sijoitukset on olleet enimmäkseen jotain 4-8. Siinä valossa olisi Badoerilta jo todella kova suoritus päästä suoraan pisteille kun ottaa huomioon että edelisestä kisasta on jo 10 vuotta ja kokemus tämän vuoden autosta aika pieni. Jos Ferrari ei ole kovin merkittävästi kyennyt autoaan parantamaan tässä tauolla niin uskoisin Lucan kiikkuvan siellä sijoilla 9-14 parhaimmillaan. Se tietysti helpottaa ihan hitusen mikäli Rellujen kilpailukielto pysyy mutta silti pistesija olisi Lucalta huippusuoritus tähän paikkaan.

Porttilan Laki

Well-known member
Badoerin korvaus tarkoittanee sitä että Gene ei ole ensi kaudella Ferrarin tiimissä vaan esim Camposilla
Tuli ihan sama mieleen. Vaikea uskoa, että Ferrarin kaltainen monsteri noin vain palkitsisi uskollisen Badoerin ihan siitä syystä, että Badoer on työskennellyt tallissa yli 10 vuotta.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Nyt se Laudakin sitten avasi taas vaihteeksi sanaisen arkkunsa. Sinne vaan, Ferrarin puikkoihin Badoerin tilalle. :alppu:

Ei Luca Badoer mikään huonoin vaihtoehto kyllä ole. Etenkin kun katsotaan, millainen kuskitarjonta tällä hetkellä on ja pahahan sinne on ketään Ferrarin ulkopuolista kuskia ottaa, kun ei saa testata ja autosta ei ole minkäänlaista käsitystä. Itse tosin olisin mielummin nähnyt Génen Massan paikalla, mutta ei Badoer kovin paljon huonompi vaihtoehto ole.
Lauda:D Tuli mieleen kun hän sanoi oliko se vuosi 2001,että apinatkin osaisivat ajaa nyky F1 autoja ja sitten itse testasi Jaguaria ja spinnaili ympäriinsä:eek: Hieno mies ja hänen kommenttinsa ovat aina viihdettä.

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Olen luonnollisesti aivan helvatun pettynyt siihen, ettei kaikkien aikojen kuljettaja tee pikapaluuta. Sössinät kuitenkin sikseen, olen täysin äimistynyt Badoerin valinnasta.

Jos minua suomittiin siitä, että näin Schumacherin valinnan loogisena, niin nyt lähden vielä syvemmille vesille ja totean, ettei Badoerin valinnassa ole mitään logiikkaa. En ymmärrä, kuinka näin kova talli sortuu näin karkeaan kuljettajavalintaan. En ymmärrä edes tietynlaista kiitollisuudenvelkaa, Ykkösissä kun ei tunteilemalla pärjätä. Äijän ikä alkaa jo painaa ja lovi Ykkösiin on lähes yhtä pitkä kuin Kimi Räikkösen kilpaura. Entäs Badoerin testit sitten, se niska? Googlettaisin, ellei sitä olisi jo joku nettiorja tehnyt. Kuten Webslave huomioi joskus kauan sitten kirjoitetussa postauksessaan, Espanjan gp olisi ollut passeli Genelle. Siinä sitä tunneälyäkin olisi käytetty. Mutta Badoer-päätös kuulostaa hätäratkaisulta mainosmies-Maikkelin vetäydyttä.

Kaikkea hyvää kuitenkin Lucalle, ajatukseni ei ollut kritisoida häntä vaan päätöstä. Ferrarille oltaisiin kuitenkin aivan varmasti saatu vaikka Italian pääministeri, ellei peräti joku Maranellon oma katupoika. Tai, let JJ drive!