Bahrainin GP 2017 Kilpailu - Ennakko ja liveseuranta

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Jaleht

Well-known member
Se on siinä sitten. Vettel voittaa, Bottas kakkonen ja Hamilton kolmas
Eheei lähelläkään. Ham ja Vet taistelee voitosta, Bot kolmas. Hamilton ajaa nyt pari sekkaa kierroksella kovempaa kuin Bottas esim.

Davros

Well-known member
Hamilton ottaa myös Vettelin kiinni, kolkkaa molemmat pihalle, ja Suomelle kaksoisvoitto. Täältä luitte ensin

Jv

Well-known member
Hämiksellä ihan eläimellinen vauhti.

Masza

Well-known member
Sijainti
Täällä
Mun puolesta Hamilton voisi voittaa. Suomalaisen kisat pilaavalle tallille en menestystä toivo, vaikka se sarjan kannalta hyvästä olisikin.

Jaleht

Well-known member
Kymmenen kiekkaa jäljellä, eroa 13 sekkaa. Eivät taistele, ellei Vettelille satu jotain todella dramaattista.
1,5-2s kierroksella nopeammin kuin Vettel niin kyllä mun laskujen mukaan taistelevat jos sama tahti jatkuu.

Masza

Well-known member
Sijainti
Täällä
1,5-2s kierroksella nopeammin kuin Vettel niin kyllä mun laskujen mukaan taistelevat jos sama tahti jatkuu.
Vettelillä vieläpä kierroksella ohitettavia edessä. Hamilton tulee ottamaan hänet kiinni, se lienee selkiö.

Torres

Well-known member
Suomalaiset ovat aivan lapasia :D Kaikki kirveet kaivoon...

Hartsa76

Well-known member
Kymmenen kiekkaa jäljellä, eroa 13 sekkaa. Eivät taistele, ellei Vettelille satu jotain todella dramaattista.
Takuuvarmasti Hamilton silti yrittää ajaa Vettelin kiinni niin kauan kuin kierroksia on jäljellä.

Jaleht

Well-known member
Bottakselle ensimmäinen ja viimeinen kausi kärkitallissa. Ei riitä.

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Sijainti
Rysälä
Olipa Valtterilta alokasmainen moka. Oli aika lähellä, ettei molempien kisa päättyny siihen. Olis ehtiny tossa suorallakin päästää ohi.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.