Itselle tulisi mieleen yksinkertaisena ehdotuksena se, että jokaisen varikkoruudun kohdalle viivat (kuten niissä näkyy jo olevan) ja sääntö, että mekaanikkojen jalkojen on pysyttävä tuon viivan toisella puolella eli viivojen sisäpuolelle ei astuta. Säännön rikkomisesta sakot tallille. Ei välttämättä olisi huono ajatus sekään, että olisi ihan fyysinen tikkarimies tai napinpainaja noiden valojen suhteen, joka valvoisi stoppia ja kääntäisi tikkarin / sytyttäisi vihreän valon vasta, kun toteaa kaiken turvalliseksi.Oli tosi ikävä juttu toi Kimin viimeinen pysähdys. Olisikohan aika palauttaa tikkarimiehet varikolle?
Tuli mieleen tuosta, että onkohan Rossolla töissä vielä monta Minardin aikaista työntekijää? Eivät silleen ole historian saatossa kauhean hyviin sijoituksiin tottuneet.Toro Rossolla bileet käynnissä.
5. Metakeskustelu eli keskusteluun itseensä viittaava keskustelu (suomeksi: kuka sanoi ja teki mitä, miksi se on väärin ja mitä moderaattorien tulisi asialle tehdä) ketjun sisällä ei ole suvaittavaa.
7. Iltapäivälehtitason otsikot pitää sijoittaa F1-vapaaseen. F1-vapaan puolella chattailu on sallittua ja keskustelu muutenkin rennompaa.