Lintu
Siipeilijä
Toinen harjoitusjakso käynnissä. Räikkönen kärjessä, Maikkeli toisena.
Mjoo, Wurzhan ei saa enää huomenna ajaa ja ilmeisesti otti nyt sitten kaikki irti koneesta.Shammy sanoi:Jooh vähän varauksella tarvii suhtautuu, tosin jos oli joku ultrastintti eikä tarvi konetta säästellä ja ja.. enpä tiedä.
www.f1.comberra67 sanoi:Mikä oli sen FIAn F1-sivu jossa livenä voi seurata aikoja? olen kadottanut sivun osoitteen!! Kertokeepa mulle!
Onko sinulla Firefox? Minulla teki samaa, mutta kun vaihdoin oikeaan selaimeen [Internet Explorer], niin ei ole ollut enää ongelmiakouvotsvoni sanoi:Wurz tehnyt tosi kovan ajan... Miksiköhän tällä kertaa sitten minulta sensuroitu kaikki muut ajat paitsi 2.parasta? FIAn salaliitto!!
Outoa...sama sivu, mutta vika korjautui, kun ei suoraan ylhäällä olevasta linkistä painanut..:doubtful:Jeeves sanoi:
Mulla teki firefoxissa kans saman, mutta kun suljin sen pikkuikkunan ja klikkasin uudestaan live timinginin auki niin alko pelittään.Rusina sanoi:Onko sinulla Firefox? Minulla teki samaa, mutta kun vaihdoin oikeaan selaimeen [Internet Explorer], niin ei ole ollut enää ongelmia
Toimii myös kun käy jollain välisivulla ( Colour Codes | Practice Info | Weather/Speed Info | Track Status ) ja palaa takaisin (Back to live timing)Shammy sanoi:Mulla teki firefoxissa kans saman, mutta kun suljin sen pikkuikkunan ja klikkasin uudestaan live timinginin auki niin alko pelittään.
Klikkaa jotain ylmerpää linkkiä siinä ,esim "Track Status" ja sitten takaisin "Back to live timing" niin kaikki näkyy.kouvotsvoni sanoi:Wurz tehnyt tosi kovan ajan... Miksiköhän tällä kertaa sitten minulta sensuroitu kaikki muut ajat paitsi 2.parasta? FIAn salaliitto!!