Bannausta tarvitaan

• Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Koomionastajan paluu

Active member
No eipä tänne paljon mitään voi kirjoittaa,koska natsimaisen luonteenpirteen omaavat hinarivormulapoliisit poistavat tekstit noin 5 min. kuluessa."Apua meidän jumalaamme on loukattu,äkkiä teksti pois ruudulta,ettei Mika tai Kimi näe!"Perkele te olette pahempia kuin talebanit.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Pallllljon pahempia!!! Pelkääts mua? :eek: Oi sano että pelkäät mua... se olis ihanaa... mä voisin ruoskia sua marmelaadilla ja sivellä sun finniarpista selkääs mun korkkareilla, juuu... oi, mä käyn jo ihan kuumana, mun täytyy mennä nyt hetkeks, muuten mä laitan taas itseni noloon tilanteeseen... oota, mä tuun ihan just takas. Ihanaaa :p

Tblair2

Active member
Taasko riehutaan yllapidon puolella. Varokaa ettette saa porttikieltoa talle osastolle! :eek: :eek: :eek:

S

Well-known member
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Pallllljon pahempia!!! Pelkääts mua? :eek: Oi sano että pelkäät mua... se olis ihanaa... mä voisin ruoskia sua marmelaadilla ja sivellä sun finniarpista selkääs mun korkkareilla, juuu... oi, mä käyn jo ihan kuumana, mun täytyy mennä nyt hetkeks, muuten mä laitan taas itseni noloon tilanteeseen... oota, mä tuun ihan just takas. Ihanaaa :p</STRONG>
Jo on jutut... :rolleyes:

Koomionastajan paluu

Active member
Joo,älä kerro niistä enempää.Mua ainakin etoo kaikki elollisen ja elottoman välinen sukupuolinen kanssakäyminen.

Tblair2

Active member
Alkaa viittiko hei enaa. Mulla on tullu kuset housuihin jo kaksi kertaa...

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Musta tuntuu, että Kuutiohinaaja lähti jo koulusta himaan, joten lopetellaan vaan tähän tällä kertaa. Ei oo muutenkaan oikeen sopivaa Ylläpito-kirjoittelua, joten pahoitteluni omalta osaltani.

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Löysin juuri oivallisen lainauksen signatureeni ;)