vermula
Well-known member
Ja Montoya RenaultillaSpam sanoi:Ei ne voi pitää paikkaansa, tai sitten muut ajelee raskaalla lastilla ja BAR vetäs 500 kilosella autolla.
Ja Montoya RenaultillaSpam sanoi:Ei ne voi pitää paikkaansa, tai sitten muut ajelee raskaalla lastilla ja BAR vetäs 500 kilosella autolla.
Ja milloinkohan David aloittaa "tämä on minun vuoteni" -puheet?Henkka sanoi:Jokos Buttonista hehkutetaan Britanniassa seuraavaa maailmanmestaria?
Ja kun ne kaikki lyödään yhteen pakettiin niin siitä tulee taas se normaali mopo...Joni15 sanoi:Porukkaa vaa puhuu misukoista entäs toi Bar:in auto itse!?
Kyllähän se autokin on aika nopee
Tässä on yks teksti mtv3:men sivuilta:
Button testasi väliversiota, jossa kokeillaan monia 1. helmikuuta esiteltävän auton ratkaisuja.
Näyttää lupaavalta, vaikken kyllä osaa uskoa että B.A.R loikkaisi huipputallien kastiin mutta alkaa ainakin näyttää siltä että Renaultilla voi olla vaikea pitää nykyistä asemaa.Joni15 sanoi:Porukkaa vaa puhuu misukoista entäs toi Bar:in auto itse!?
Kyllähän se autokin on aika nopee
Tässä on yks teksti mtv3:men sivuilta:
Button testasi väliversiota, jossa kokeillaan monia 1. helmikuuta esiteltävän auton ratkaisuja.
Nimenomaan.. johan jossain mainittiin eilisen olleen päivä jolloin BARin johto oli radavarressa, ja yllättäen vauhti nousi sekuntitolkulla..oskari sanoi:Luulenpa että se mitä BAR:n ensikauden auton ratkaisuista puuttui, on painot.
E. Tuhero sanoi:Schumi se näyttää päivä päivältä enemmän... hmm...saksalaiselta...