Ainahan sitä nyt kunnon örinöissä ja paineissa on vähän lakanat kakkassaVoi vittu mitä touhua.
Paskat housuissa kruunasi koko homman!
Ainahan sitä nyt kunnon örinöissä ja paineissa on vähän lakanat kakkassaVoi vittu mitä touhua.
Paskat housuissa kruunasi koko homman!
Niin kuin eräässä animaatiosarjassa hahmo Adam West toteaa. "AAAAAA! AAAAAA!!! AAAAA!!! It's good to get all the A's out."Minkä takia aikuisten ihmisten pitää kirkua kuin pikkulapset?
Hän oli juuri juttelemassa Villen kanssa pelistä, jossa eläimiä ampumalla saa kyseisestä eläimestä tuotettavia elintarvikkeita.
- Ja jos ampuu lehmän, saa maitoa, Ksenia pohti.
Tähän ilmeisesti ainakin osaselityksenä, että oli lipsauttanut tiedon siitä, paljonko asukkaille viikossa maksetaan (155€).Ville on poistettu Big Brother -talosta
http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml?1195073
Ja nyt tippu Ässämieskin talosta. :nope:Tähän ilmeisesti ainakin osaselityksenä, että oli lipsauttanut tiedon siitä, paljonko asukkaille viikossa maksetaan (155€).
Kyllä poppoo menee olemattomalla korvauksella tekemään itsestään tunnetun hölmön.Tähän ilmeisesti ainakin osaselityksenä, että oli lipsauttanut tiedon siitä, paljonko asukkaille viikossa maksetaan (155€).
Jos lasketaan vielä menetetyt tulot samalta ajalta, niin onhan se makeeta, että saa maksaa siitä, että sekoilee ja paskoo housuunsa sadoille tuhansille suorassa lähetyksessä med videomaterial för evigt.Kyllä poppoo menee olemattomalla korvauksella tekemään itsestään tunnetun hölmön.
Vaikka Suomi nyt onkin rankattu maailman parhaaksi maaksi koulutuksen suhteen, niin eihän kukaan voi kaikkea tietää. Varsinkaan jos on BB-talon asukas. Päivä päivältä mä alan kallistua siihen, että noi asukkaat vetää jotain roolia tuolla BB-talossa. Ei ne voi oikeesti olla tommosii.BB: Elisabet luuli katkarapua valaan bakteeriksi
Big Brother -talon Elisabet ei ole ilmeisesti istunut tarpeeksi tiuhaan biologiantunneilla.
Big Brotherin verkkosivuston mukaan Niko, Elisabet ja Hannu jauhoivat biologiasta. Keskustelu alkoi siitä, kun Elisabet tahtoi tietää, millainen on tohvelieläin. Hannu selitti sen olevan kuin paistettu kananmuna, mutta karvoilla.
Elisabet väitti kivenkovaan, ettei hänen sisällään kasva mitään "eläimiä".
- Mun sisällä on vain sielu ja verisuonia.
- Ei mun sisällä voi asua eläintä. Sittenhän mä joutuisin puhumaan itsestäni kahdessa persoonassa. Että mä olisin puoliksi venäläinen, puoliksi suomalainen ja puoliksi tohvelieläin, hän jatkoi.
Elisabet luuli katkarapuja bakteereiksi ja nimenomaan valaan bakteereiksi. Hannu korjasi nopeasti, että kyseessä oli äyriäinen.