Big Brother 2011

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

markoj

Custom User
Meinasin kommentoida vähän, mutta ois ollu niin paskaa ja huonoa, että vedin takas.

Nurtsi

Registered Loser
Ootko koskaan muuten tarkistanut, kuinka paljon sulla hölskyy. Janica on paras ja tulee sitä olemaan aina ja ikuisesti.
Kuvottava! Mä oon kyl Annikan puolella täs asiassa vaikka eise mun suosikki oo.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Kuvottava! Mä oon kyl Annikan puolella täs asiassa vaikka eise mun suosikki oo.
Niin no, kyllähän sitä Annikan naurua jaksais kuunnella vielä vaikka eläkepäivilläkin kiikkustuolilla.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Ei vittu tota Janicaa! Friidulla jotku morkkikset ku vähän iloitsi toisten kurjuudesta. Ei siitä tartte välittää. Ei toi oo oikeeta elämää.

Captain Howdy

Well-known member
Olen muuten Kurskin kanssa samaa mieltä. Tajuaa parhaiten ton talossa olon ja 'miten siten peliä pelataan'.

Nurtsi

Registered Loser
Olen muuten Kurskin kanssa samaa mieltä. Tajuaa parhaiten ton talossa olon ja 'miten siten peliä pelataan'.
Mä olisin täusin varma siitä että Janica häädetään huomena Jos tota paskottua äänestys-systeemiä ei olis. Että hyvin se pelaa sitä peliä.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Neljäntenä Big Brother talosta häädettiin pois: Amanda.

Nurtsi

Registered Loser
No mitä sä sanoit?
Että Äänestys-systeemi on paskottu. Stefu oli kokoajan lähössä mut lopulta Amanda läks. lopputulosta manipuloidaan näyttämällä äänestys tilannetta kokoajan. lisäks pitäis olla pelkkiä +ääniä. ja turpa-äänet helvettiin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ei voinut Janicaa tai Annikaa häätää, koska tuotanto oli jo rakentanut draamankaaren tähän vaihtoon, jossa he siis keskenään vaihtavat paikkaa helketissä ja taivaassa ja joutuvat vielä pitämään turpansa kiinni siitä, että helvetissä on ihan siedettävät olotilat.

Captain Howdy

Well-known member
Ilmoitan tässä nyt julkisesti, että mielestäni tämän vuoden BB on paras kaikista näkemistäni. Ja tämä viikkotehtävä (eli viikkis) on paras kaikista.

Siitäs sait, vaimo.

pendellstock

Well-known member
Annika on ihan hirveä itkupilli-kiusaaja: puhuu pasXaa minkä kerkeää selän takana Janicasta, oikein kunnon agitaattori. Eikä itse kestä mitään, ihan naurettava se marttyyritemppu "mä en lopeta kävelyä vaikka tehtävä loppui nyyh" siinä tehtävässä kun sen piti kävellä jotain hiekkapolkua pitkin.

Toinen kamaluus on se Suvi: aikuinen ihminen valittaa siis ihan kaikesta kuin pikkulapsi konsanaan. Eikö tämäkin ollut äiti siviilimaailmassa? Imutteli sen yhden turun irakilaisen kikXXeliä jo ekoina päivinä, sääliksi käy muksuja kun sekoittuvat näiden wannabe-julkkisten toilailuihin pelkästään biologisten siteiden nimissä vuoksi:thumbfh:

Ainiin ja sitten se sotanorsu Tanja vai Taina vai mikä se on. Se joka saa niitä pissisraivarikohtauksia, mutta kukaan ei oikein ymmärrä, että miksi ja mistä. Siinä tanner tömisee kun se riehuu pieruverkkaireissa pitkin seiniä.