Tulee pidemmän päälle täys olo, jos noin aina tekee.Meinasin kommentoida vähän, mutta ois ollu niin paskaa ja huonoa, että vedin takas.
Käyn sitte tyhjentämässä tuonne asiakeskusteluun.Tulee pidemmän päälle täys olo, jos noin aina tekee.
Molemmat on mun suosikeita. Ja jos jommankumman pisteet laskeneet, niin Annikan. Mutta kyllä ne suosikeita on edelleen <3Janicasta on tullu mun suosikki, vetää loistavasti tota roolia. Ja sekös muita suututtaa. Ei enää Annika paljoa kikattele.
Ootko koskaan muuten tarkistanut, kuinka paljon sulla hölskyy. Janica on paras ja tulee sitä olemaan aina ja ikuisesti.Kuvottava kusipää narsisti tuo Janica.
Kuvottava! Mä oon kyl Annikan puolella täs asiassa vaikka eise mun suosikki oo.Ootko koskaan muuten tarkistanut, kuinka paljon sulla hölskyy. Janica on paras ja tulee sitä olemaan aina ja ikuisesti.
Niin no, kyllähän sitä Annikan naurua jaksais kuunnella vielä vaikka eläkepäivilläkin kiikkustuolilla.Kuvottava! Mä oon kyl Annikan puolella täs asiassa vaikka eise mun suosikki oo.
Taidat vaan haluta vällyjen väliin sen kanssa...Ootko koskaan muuten tarkistanut, kuinka paljon sulla hölskyy. Janica on paras ja tulee sitä olemaan aina ja ikuisesti.
Älähän nyt.Taidat vaan haluta vällyjen väliin sen kanssa...
Mä olisin täusin varma siitä että Janica häädetään huomena Jos tota paskottua äänestys-systeemiä ei olis. Että hyvin se pelaa sitä peliä.Olen muuten Kurskin kanssa samaa mieltä. Tajuaa parhaiten ton talossa olon ja 'miten siten peliä pelataan'.
Mitä mä sanoin.Mä olisin täusin varma siitä että Janica häädetään huomena Jos tota paskottua äänestys-systeemiä ei olis. Että hyvin se pelaa sitä peliä.
No mitä sä sanoit?Mitä mä sanoin.
Että Äänestys-systeemi on paskottu. Stefu oli kokoajan lähössä mut lopulta Amanda läks. lopputulosta manipuloidaan näyttämällä äänestys tilannetta kokoajan. lisäks pitäis olla pelkkiä +ääniä. ja turpa-äänet helvettiin.No mitä sä sanoit?