Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
SAMA MULLA!! Ei kiinnosta yhtään!En aio katsoa BB:a, enkä aio asiasta myöskään keskustella.
Toivottavasti toi vänskäpimu voittaa.
SAMA MULLA!! Ei kiinnosta yhtään!En aio katsoa BB:a, enkä aio asiasta myöskään keskustella.
Itse harrastin samaa 362vrk, mutta Suomen korvessa. Nuppi oli varmaan yhtä sekaisin sinne mennessä kun sieltä pois tullessa.miten tuolla eristyksissä menis nuppi sekasin, jenkeissä ku oli sen 10 viikkoa metsän keskellä 10 muun ihmisen kanssa ni morjes meni jo aika mukavasti.
Joo kaikki tietää, mut kukaan ei kato. Ne lukee varmaan seiskasta? Ai mut eihän sitäkään kukaan ikinä lue.SAMA MULLA!! Ei kiinnosta yhtään!
Toivottavasti toi vänskäpimu voittaa.Ainakin tähän asti ollut ihan ykkönen. Ei sillä, että asia mua kiinnostais mutta Tepoililla jätkät jutteli tommottia.
:thumbup:Joo kaikki tietää, mut kukaan ei kato. Ne lukee varmaan seiskasta? Ai mut eihän sitäkään kukaan ikinä lue.
Ilmeisesti mielenkiintosi heräsi optikon palveluihin sikäli mikäli, että vanhinkin asukas kyseisessä talossa on kuitenkin alle 50-vuotias.Televisiokanava vaihdettiin äsken BB-kanavalle. Ruutuun lävähti n. satavuotias alaston ämmä suihkussa, mistä ei tule vettä. Mielenkiinto heräs heti.
Sitten kyseessä oli alle 50-vuotias, mutta ulkonäöltään n. 100-vuotias ämmä.Ilmeisesti mielenkiintosi heräsi optikon palveluihin sikäli mikäli, että vanhinkin asukas kyseisessä talossa on kuitenkin alle 50-vuotias.
Kuten jo aiemmin sanoin, käynti optikolla vois olla paikallaan.Sitten kyseessä oli alle 50-vuotias, mutta ulkonäöltään n. 100-vuotias ämmä.
Kyllä oli kertoman perusteella niin houkutteleva näky, ettei varmasti kannata käydä optikolla vaan olla hyvinkin tyytyväinen siihen, ettei näe.Kuten jo aiemmin sanoin, käynti optikolla vois olla paikallaan.
Siivouspäivä? Petivaatteiden tuuletus?Nyt siellä peitto heiluu!
Vai armeijasta tutut rättisulkeiset?Siivouspäivä? Petivaatteiden tuuletus?