Big Brother 2012

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
En aio katsoa BB:a, enkä aio asiasta myöskään keskustella.
SAMA MULLA!! Ei kiinnosta yhtään!
Toivottavasti toi vänskäpimu voittaa. :) Ainakin tähän asti ollut ihan ykkönen. Ei sillä, että asia mua kiinnostais mutta Tepoililla jätkät jutteli tommottia.

pendellstock

Well-known member
miten tuolla eristyksissä menis nuppi sekasin, jenkeissä ku oli sen 10 viikkoa metsän keskellä 10 muun ihmisen kanssa ni morjes meni jo aika mukavasti.
Itse harrastin samaa 362vrk, mutta Suomen korvessa. Nuppi oli varmaan yhtä sekaisin sinne mennessä kun sieltä pois tullessa.

pendellstock

Well-known member
SAMA MULLA!! Ei kiinnosta yhtään!
Toivottavasti toi vänskäpimu voittaa. :) Ainakin tähän asti ollut ihan ykkönen. Ei sillä, että asia mua kiinnostais mutta Tepoililla jätkät jutteli tommottia.
Joo kaikki tietää, mut kukaan ei kato. Ne lukee varmaan seiskasta? Ai mut eihän sitäkään kukaan ikinä lue.

Estate

Well-known member
Mies osti viime viikolla (?) Seiskan, kun siinä oli toi Pia kannessa. Eikä kuulemma kaduta ala-asteaikainen päätös antaa pakit, kun Pia olis halunnut alkaa olee. Tai sitten se ei vaan tunnusta sitä mun kuullen... :rolleyes:

Nurtsi

Registered Loser
Kauanko kestää ennen kuin tapahtuu ensimmäinen hajoaminen tuolla ulkoilmassa.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Televisiokanava vaihdettiin äsken BB-kanavalle. Ruutuun lävähti n. satavuotias alaston ämmä suihkussa, mistä ei tule vettä. Mielenkiinto heräs heti.
Ilmeisesti mielenkiintosi heräsi optikon palveluihin sikäli mikäli, että vanhinkin asukas kyseisessä talossa on kuitenkin alle 50-vuotias.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
BB-talon asukas Janita on poistunut omasta tahdostaan keskiviikkoiltana. Janita ilmoitti lähtöhaluistaan päiväkirjahuoneessa. Koska Janita oli jo viime viikolla ilmoittanut lähtöhaluistaan, sai hän luvan poistua BB-talosta välittömästi.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Kuten jo aiemmin sanoin, käynti optikolla vois olla paikallaan.
Kyllä oli kertoman perusteella niin houkutteleva näky, ettei varmasti kannata käydä optikolla vaan olla hyvinkin tyytyväinen siihen, ettei näe.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Nyt alko ahdistaa ja oksettaa todella.
On jäänyt joka ikinen minuutti BB 2012:sta näkemättä! Joka ainoa!
Sairastun, nyt kyllä ahdistaa. En keksi miten selviän tästä oksentamatta.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Big Brotherissa ollut yhteensä 146 asukasta, nykyisten asukkaiden lisäksi.

Nurtsi

Registered Loser
Janita on nähdyn perusteella Harri Ollin veroinen tyhmyri.