Antsa Rieppo
Well-known member
Napaan tequilaa soi päässä.
Tuon kappaleen julkisuaikojen aikainen työkaveri kertoi kyseisen yhtyeen rumpalin olevan maailman lahjakkain muusikko, koska tämä osasi heiluttaa päätään samaan aikaan kun paukutti rumpuja.MIES!
MIES!
MIES!
MIES YLI LAIDAN!
Hirvitys vajaan kymmenen vuoden takaa palasi piinaamaan.
Olin unohtanut koko ohjelman olemassaolon, kunnes reilu viikko sitten yhden jakson näinä ja havahduin kammottavaan faktaan: Samasta televisio-ohjelmasta julkisuuteen on ponnistanut niin upeat näyttelijät kuin Petteri Summanen ja Tiina Lymi, mutta heidän vastapainokseen se vitun ärsyttävä keski-ikäinen punapää joka on aina mainostamassa jotain ulostuslääkettä tai osteoporoositukea.Kiitos sunnuntaisen Isänmaan toivojen jakson, tämä.
Lymi taisi kyllä ponnistaa jo aiemmin.Samasta televisio-ohjelmasta julkisuuteen on ponnistanut niin upeat näyttelijät kuin Petteri Summanen ja Tiina Lymi...
Piti oikein tarkistaa, että mistä, kun olin Faggista taipuvainen uskomaan. Mutta olihan siellä Akvaariorakkautta ja Vuoroin vieraissa.Lymi taisi kyllä ponnistaa jo aiemmin.
Nimimerkillä luotinko väärään mieheen?Piti oikein tarkistaa, että mistä, kun olin Faggista taipuvainen uskomaan. Mutta olihan siellä Akvaariorakkautta ja Vuoroin vieraissa.
Ultris on kyllä ihan jeba. Aktiiviaikonaan vihasin syvästi.No nyt mulla alkoi soida päässä tämä.