Jos noin tosiaan on, niin ongelma on kyllä perustavanlaatuinen. Tai sitten tosiaan kuskit ei osaa ajaa.Pööni sanoi:Tekstin mukaan BMWn uusi auto on epävakaa jarrutuksissa, aliohjaa mutkassa ja kaiken hyvän lisäksi yliohjaa ulostulossa. Toyotan, Red Bullin ja Toro Rosson väitetään olevan samassa kastissa Pemarin kanssa.:dunno:
Ei vaikuta siltä, että noita balanssiongelmia saataisiin ihan hetkessä ratkaistua. Jotain on tainnut mennä pieleen jo aika aikaisessa vaiheessa autoa suunniteltaessa, eikä sitä taida mitkään yksittäiset viikinkisiivet pelastaa, vaikka BMW:llä väitetäänkin auton olevan iskussa kauden alkuun mennessä.
Eikös tuossa puhuttu nimenomaan pitkistä vedoista? Ei yksittäinen kierrosaika kerro niistä mitään.Pööni sanoi:Aika outo väite tuo, että jopa Tojo ja STR olisivat BMW:n tasolla. Vaikuttaa siltä, että BMW on vähän Renault'ta jäljessä ja suunnilleen samalla tasolla Red Bullin kanssa. Toro Rosso ja Toyota on sitten vähän jäljessä.
Aivan. Aika turha tässä vaiheessa kautta mitään älyttömän suuria johtopäätöksiä tallien välisistä voimasuhteista on tehdä. Ei voi tietää tarkalleen mitä asioita tiimit testaava ja millä bensoilla jne. Tuskimpa Fisichellakaan enään neljäntenä on Australian GP:n lopputuloksissa. Kunhan vaan tylsyyksissäni järkeilin jotain.Jeeves sanoi:Eikös tuossa puhuttu nimenomaan pitkistä vedoista? Ei yksittäinen kierrosaika kerro niistä mitään.
No viime kaudella Tojo oli todella usein Renaultin vauhdissa, ja jos BMW on vähän tippunut, hekin ovat Renaultin vauhdissa. Testien perusteella vaikuttaa, että keskijoukon nippu tulee olemaan todella tasainen. Hyvällä suorituksella olet aika-ajon viides ja huonolla kahdeksastoista. Harmi että siellä on kaksi tallia selvästi ylitse muiden.Pööni sanoi:Aika outo väite tuo, että jopa Tojo ja STR olisivat BMW:n tasolla. Vaikuttaa siltä, että BMW on vähän Renault'ta jäljessä ja suunnilleen samalla tasolla Red Bullin kanssa. Toro Rosso ja Toyota on sitten vähän jäljessä.
kyllä, ja jos vielä haettiin sitä "täydellistä balanssia" :/Feretti sanoi:Ois se aika yllätys jos bemari tippuis kärjestä noin radikaalisesti ku kuitenkin viime kauden puolen välin jälkeen on voinut keskittyä tämän vuotiseen autoon.
niin eks tän uuden auton pitänyt olla ennen kaikkea vakaa ajettava...miksu sanoi:kyllä, ja jos vielä haettiin sitä "täydellistä balanssia" :/
Oliko testeistä nyt puhe, eli testeissä kuuden kärjessä? Jos tuosta oli tosiaan puhetta, niin kuuden kärjestä kun löytyy mm Toro Rossot, Force India jne.. Eli ei taida olla mitään asiaa mihinkään omasta kastista, vaikka pikkasen sitä vauhtia löytyiskin...Ghost_Glove sanoi:Mutta on tuokin huomion arvoinen pointti, että kaikista ongelmista huolimatta parhailla kierroksilla bemarit ovat olleet sielä viiden-kuuden kärjessä. Eli jos saavat jossain kohtaa pian ongelmia ratkottua niin sittenhän vauhtia voi olla jopa kärkikaksikon haastamiseen.
Oli, mutta myös aikasemmista testeistä, ei vain Barcelonan viimesimmistä.Oberfeldwebel sanoi:Oliko testeistä nyt puhe, eli testeissä kuuden kärjessä? Jos tuosta oli tosiaan puhetta, niin kuuden kärjestä kun löytyy mm Toro Rossot, Force India jne.. Eli ei taida olla mitään asiaa mihinkään omasta kastista, vaikka pikkasen sitä vauhtia löytyiskin...
Juuri näin.formulastara sanoi:Niin mutta kun siellä on tosiaan ollut Force Indiat ja Toro Rossot paremmillakin sijoilla, niin eiköhän se kerro, ettei tuosta voi päätellä yhtikäs mitään, että Bemari on ollut joskus jopa kuudes.
Quick-Nickin ja Kubican kommentit ovat siinä määrin positiivisen oloisia, että on tainnut Alonso osua oikeaan Bemarin iskukyvystä.mtv3.fi sanoi:- Olemme ottaneet merkittäviä edistysaskelia sen jälkeen, kun BMW Sauber F1.08 -auto teki ensiesiintymisensä. En malta odottaa ensimmäisen kisan alkua, Heidfeld kommentoi talvitestien päätteeksi.
- Kaikki tallin jäsenet työskentelivät täysillä auton parantamiseksi. Olemme jo varsin vahvassa asemassa ja autossa on edelleen paljon potentiaalia, Kubica säesti
No toivottavasti kulkee kuin pieni eläin myös kisassa, tavoite tallilla on ollut ottaa ensimmäinen gp-voittonsa tällä kaudella ja toistaiseksi näyttää melkeinpä hyvältä...Ghost_Glove sanoi:Tosin jos säätöikkuna on pieni niin miten mahtaa olla sit kisassa? Toimiiko auto painavana uusilla kumeilla, mutta ei tyhjänä kuluneilla pyörillä? Tai toisin päin...
Niin pointtihan on hyvä!tankkeri sanoi:Ihme ettei tästä ole jo puhuttu enempää.
Australia: Kubica aika-ajon 2., Heidfeld 5. Kisassa: Heidfeld 2., nopeimmasta kierroksesta 0,3s.
Malesia: Kubica 2., Heidfeld 6., Heidfeld nopein kierros.
Kyllä vaan näyttää olevan nopeassa vedossa Bemarit, luulen että tulevat vielä ottamaan voiton ellei kaksi tällä kaudella.
Niin paitsi, että Quick Nick ois startannu kolmannesta ruudusta ilman estelyä ja todennäköisesti pitänyt paikkansa ruutulipulle asti. Eli jos haluaa jossitella, niin mäkkien vauhti ei olisi välttämättä riittänyt pallille saakka laisinkaan, vaan vasta sijoille 4 ja 5.Ghost_Glove sanoi:Kuten toisaalla onnistuttiin:
Niin pointtihan on hyvä!
Samaa tänään juuri mietin, että kovasti on Bemari onnistunut sotkemaan kärkeä.
Täysin puhdasta kisaahan ei vieläkään nähty, joten ei vielä voi sanoo olisiko järjestys tänään ollut kaks ferkkua, kaks mäkkiä ja sit loput bemarien johdolla....
Mutta hyvältä mielestäni näyttää bemarien kannalta.