Musta Pekka
Well-known member
Ralf näköjään kokeilee ralliominaisuuksia...
Peugeotin toinen kuljettaja ensi kaudella?Musta Pekka sanoi:Ralf näköjään kokeilee ralliominaisuuksia...
Eikös pojat ole koskaan kuulleet käsijarrukäännöksistä...E. Tuhero sanoi:Vilunkipeliä voisi tietty olla mäkin kolmannen polkimen tyylisesti jolloin takajarru on osittain päällä läpi kurvin. Pitäisi vaan tietää missä vaiheessa mutkaa nuo kuvat on otettu.
Williamssilla tuntuu tosiaan takajarrut hehkuvan useissa kuvissa.. liekö etupäässä sitten erilainen rakenne jolloin hehku ei ulos näy, erilaista materiaalia vai mitä. Tossa nopealla vilkaisulla Barcelonan testien saldoa http://f1.racing-live.com/photos/2004/tests03/diapo_159.jpg
http://f1.racing-live.com/photos/2004/tests03/diapo_177.jpg
http://f1.racing-live.com/photos/2004/tests04/diapo_122.jpg http://f1.racing-live.com/photos/2004/tests04/diapo_189.jpg
Loppuun vielä pari muun merkkistä autoa..http://f1.racing-live.com/photos/2004/tests04/diapo_194.jpg
http://f1.racing-live.com/photos/2004/tests04/diapo_195.jpg
Mene ja tiedä, sanoisi matti...
de Cesaris sanoi:....jos sen ainoa valtti..... Onko aivan huuhaa teoria?
Joo just. Eli "radikaalilla" keularatkaisulla ei tietenkään voida hakea helpotusta muiden ohittamista silmälläpitäen (olisihan se typerää ja tarpeetonta kun joka kisaan lähdetään kuitenkin paalulta), sillä moinen ei ole tärkeää koska auto on niin s#¤%#¤ paljon muita nopeampi jokatapauksessa. Näinkö? :yuck:E. Tuhero sanoi:Kyllä kait autosta pyritään tekemään niin nopea ettei muiden imussa tarvi ajella...